• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Johanna, Den Bosch 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

HornyCorny

Vaste klant
150
22/05/24
141
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Beffen
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Tussen borsten (russisch)
  8. Vingeren
  9. Voetfetish
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/lekker-gezellig-ontspannen_6770692
Totale kosten (in euro)
€300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Naar aanleiding van het WHEM onderwerp over deze dame, voorheen bekend als Boschbolleke / Bambi, dacht ik, ik zal eindelijk eens een review schrijven.

Ik ben nu ruim een jaar vaste klant bij deze volle MILF en inmiddels hebben we zo'n goede band, dat ze mij voorrang geeft over andere heren. Meestal ga ik naar haar toe op woensdagavond, met als alibi voor thuis dat ik ga sporten. Helaas was dat de afgelopen tijd een paar keer niet doorgegaan, door verschillende omstandigheden. Maar vandaag (zondag) had ze een middag beschikbaar. Even een ander alibi verzinnen, want deze laatste kans voor de zomervakantie wilde ik niet voorbij laten gaan. Normaal hebben we een afspraak voor 1 uur, die uitloopt tot 1,5 uur. Vandaag had ik om 1,5 uur gevraagd, wat ruim 2 uur werd. Ze is dus absoluut geen klokkijker!

Ze ontvangt thuis. Ze deed de deur open in een sexy zwart setje. Meteen een uitgebreide tongzoen, zoals altijd. Daarna kleedde ik me, op mijn boxershort na, uit en gingen we op bed liggen. Rustig knuffelen, strelen en zoenen. Op een gegeven moment zat ze op me en vroeg ik haar om langzaam naar beneden te gaan. Al likkend en zuigend ging ze naar mijn oren, nek en tepels. Mijn pik knelde inmiddels in mijn boxershort. Dus die ging snel uit, waarna ik haar vroeg om me te pijpen. Dat deed ze heerlijk en uitgebreid. Pijpen zonder condoom is standaard. Daarna wilde ik dat ze me ging berijden. Ze ging wijdbeens over me heen staan en ik greep die kans om even haar poes te voelen. Daarna zakte ze langzaam over me heen. Als je nu denkt: zonder condoom? Dat klopt. Dat biedt ze voor €50 meer aan. Zo neukten we in verschillende variaties van cowgirl, waarna we omrolden naar missionaris. Tijdens het neuken laat ze duidelijk blijken dat ze geniet. Door oververhitting van mij, moesten we helaas ronde 1 zonder hoogtepunt afbreken. Even bijkomen, gezellig kletsen en ondertussen rustig strelen, wat ze ook fijn vindt. De afgesproken 1,5 uur was bijna om, maar ze wilde me nog niet laten gaan. Dus de volgende afspraak werd afgezegd. Toen ze weer terug op bed kwam, gingen we verder met een fijne tongzoen en haar nagels vonden mijn ballen en nog slappe pik. Ineens werd ie weer keihard, waarna we kozen voor doggy. Toen ik merkte dat mijn hoogtepunt naderde, liet ik haar omdraaien naar missionaris, omdat ik haar wilde volspuiten met uitzicht op haar schuddende tieten en de geile uitdrukking op haar gezicht. Dat lukte!

Naast klaarkomen in haar poes, mag het ook op haar lichaam, maar niet in haar gezicht en mond.

Na wederom even bijkomen heb ik haar nog gelikt en met hulp van de Satisfyer en vingeren kwam zij ook lekker klaar. Ze kan ook squirten, maar dat hebben we deze keer niet gedaan.

Samenvattend een echte amateur GFE.

Overige opties die ze aanbiedt zijn anaal (afhankelijk van tijdstip op de dag, meerprijs ben ik vergeten) en footjob (inclusief)
 
Laatst bewerkt:
HornyCorny. Heeft ze verschillende namen gehad ? Waarom dan toch, en ja bambi klinkt me wel wat bekend.

En vlgs mij is hier ergens 'n draadje over haar.
 
Johanna is een eerlijke en heerlijke vrouw, Zij weet wat genieten is en laat jou ook heerlijk genieten en dat zie je terug in hoe ze is in een date. Een van de weinige goede adressen waar lekker vrijen en heerlijk tongzoenen en spelen nog lekker is, i.p.v. heel veel van die Oostblok figuren die veel rekenen en niets doen en nog niet eens een woord Nederlands spreken.

Johanna je bent een kanjer met een dikke 10 van mij
 
Als ze geen date wil kan ze dat toch ook zelf aangeven? Lijkt mij wel zo netjes
Dat is natuurlijk ook zo...

Helaas hoor ik vaak van de dames dat elke reactie (dus ook de 'helaas, neen'!) door vele mannen toch wordt gezien als 'een kans'... en ze dus weer een hele discussie beginnen! (die dan wat al te vaak uitmond in zeer onplezierige opmerkingen naar de dame toe)

Vandaar dat vele DVP's dus niet reageren!
 
Als ze geen date wil kan ze dat toch ook zelf aangeven? Lijkt mij wel zo netjes
Uiteraard is een reactie een vorm van netheid en respect, echter wellicht krijgt ze wel een paar 100 reacties binnen, en dan zou ik ook niet op elk bericht gaan zitten reageren.

IK vind wel overigens, dat je er nog al een drammerige manier op nahoud, om ook maar op enige manier contact met haar te krijgen. Als je dit zo ook doet in je berichten via sexjobs, kan ik me voorstellen dat ze niet wenst te reageren !!!
 
Uiteraard is een reactie een vorm van netheid en respect, echter wellicht krijgt ze wel een paar 100 reacties binnen, en dan zou ik ook niet op elk bericht gaan zitten reageren.

IK vind wel overigens, dat je er nog al een drammerige manier op nahoud, om ook maar op enige manier contact met haar te krijgen. Als je dit zo ook doet in je berichten via sexjobs, kan ik me voorstellen dat ze niet wenst te reageren !!!
Je kan er ook over op houden of niet!
 
Zoals de mede wandelaar hierboven beschreef doet ze het niet full time. Als een dvp niet direct reageert of helemaal niet tja dat kan voorkomen.
Hebben we allemaal misschien eens last van, wat doe je er aan? Niks.

Staat de advertentie online en je krijgt een reactie dan was je bericht boeiend genoeg. Was dat niet het geval dan helaas niet.
Heb genoeg dvp een bericht gestuurd met 0 reactie. 😅
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
41.356
Berichten
804.092
Leden
33.321
Nieuwste lid
Sam555
Terug
Bovenaan Onderaan