- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/johana-sexy-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 130
Vermits de thaise massage salons er in Antwerpen niet echt op vooruit gaan een privé afspraak gemaakt met de latina Johana.
Ze ontvangt in een net klein appartement te Antwerpen. Na het financiele te hebben geregeld samen in de douche waar alles lekker wordt gewassen.
Naar de slaapkamer waar ze me een eerste keer liet klaarkomen al pijpende, het was een goede stevige pijpbeurt niet van de likjes met af en toe wat gezuig.
Na wat massage (bekomen van het eerste schot) pakt ze een condoom en deed deze om zodat de neukpartij kon beginnen.
Verschillende standjes, een hete natte kut die nog genoeg spant. Deze keer hielt ik het wat langer uit, doch na enige tijd kon ik het niet meer houden.
nadien nog wat vrijen en terug de douche in.
Die latina's blijken mij een goede afwisseling voor de thaise vrouwen.
Ik ga er zeker nog bezoeken
Ze ontvangt in een net klein appartement te Antwerpen. Na het financiele te hebben geregeld samen in de douche waar alles lekker wordt gewassen.
Naar de slaapkamer waar ze me een eerste keer liet klaarkomen al pijpende, het was een goede stevige pijpbeurt niet van de likjes met af en toe wat gezuig.
Na wat massage (bekomen van het eerste schot) pakt ze een condoom en deed deze om zodat de neukpartij kon beginnen.
Verschillende standjes, een hete natte kut die nog genoeg spant. Deze keer hielt ik het wat langer uit, doch na enige tijd kon ik het niet meer houden.
nadien nog wat vrijen en terug de douche in.
Die latina's blijken mij een goede afwisseling voor de thaise vrouwen.
Ik ga er zeker nog bezoeken