Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou dan heb ik wat meer betaald maar het was het geld wel waard. De heren die dat voor die prijs krijgen boffen lekker. Laten we het niet voor ze verpesten door haar te vragen of alles voor 50 mag. Gun de heren ook hun service. Er zijn genoeg dvp waarmee je een klikt maakt en minder betaald voor meer.Voor 50€ 15 minuten blijven? Dan heeft ze haar tarief verhoogd want het is altijd 40€ wat ik met haar afreken en qua tijd heeft ze mij nooit 15 minuten genoemd. Bovendien 30€ extra voor pzc vind ik zo'n koopje niet want 20€ is gebruikelijker en ik lees dat sommigen voor 50€ pzc, beffen en (tong)zoenen inclusief krijgen..
Heerlijk man zou dan gelijk een uur van maken. Dan kan je der goed uit elkaar trekken.Ja ik betaal 50 bij haar inclusief tongen beffe en pijpen zonder voor 20 min lekker hoor
Colombiaans gewoon roemeens hoor.@Windowwatcher Voor nieuwe klanten vraagt zij €50 en €30 pzc is normaal ook niet de prijs. Nieuwe klanten moeten gewoon meer neerleggen dan klanten die haar toen bezochten toen haar prijs standaard €40 was. Maar ik weet ook wel waarom denk ik, zij wilt dit jaar zoveel mogelijk geld verdienen en sparen, want ze vertelde tegen mij dat ze eind dit jaar wilt stoppen.
Maar ik zie dat jij ook haar foto gebruikt als pf die zij gebruikt op whatsapp
Pff volgens mij zoent zij ook echt met elke klant en pzc ook nog eens. Zij is echt een Colombiaanse slet..
Volgens mij vraagt ze al zeer lang € 50,00 als instaptarief, ik heb menig maal mannen zien weglopen nadat ze zei of kenbaar maakte dat het bij haar bij € 50,00 begint.50€ instaptarief dus 10€ prijsverhoging?
Moet niet gekker worden. Dan kies ik wel andere dames die nog wel voor 35€ of 40€ gaan.
40+20Maar wat kostte die 20 minuten nou met tongzoenen, rimmen en beffen inclusief pzc?
Nu al weer een week of 3 afwezig volgens mij. Ze zal toch weer niet in Italië zitten ?Ze is nu weer aanwezig op haar kamer.
Zaterdag was ik bij haar en ze zou weer vertrekken idd..die vriendin van Joanna wil ik ook wel graag bezoeken,staat op 24k2,maar die zal misschien wel mee zijn met haar op vakantieNu al weer een week of 3 afwezig volgens mij. Ze zal toch weer niet in Italië zitten ?
Ze zou maar een week weg zijn liet ze weten.Zaterdag was ik bij haar en ze zou weer vertrekken idd..die vriendin van Joanna wil ik ook wel graag bezoeken,staat op 24k2,maar die zal misschien wel mee zijn met haar op vakantie