- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Anders
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/oudere-dame_8504932
- Totale kosten (in euro)
- 80
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Eenmaal aangekomen op adres deed een lieve vrouw open. Ik heb meteen betaald voor een halfuur en werd daarna naar de douche gewezen, voor mij geen punt alleen vond ik douche erg heet haha. Ik ging op twee tegen elkaar geschoven matrassen liggen die op de grond lagen in haar woonkamer. Zij begon al vrij snel met pzc waar ze erg goed in is. Haar daarna gebeft en vlug condoom omgedaan. Bovenop begonnen, daarna zij bovenop, vervolgens doggy en als laatste ronde ik weer bovenop met tongzoenen, ze stak haar tong wel ver naar buiten maar vond ik niet erg. Uiteindelijk nog beetje gekletst en weer vetrokken
Ik merkte ook dat ze geniet tijdens seks maar bedoel dan niet van die overdreven kreunen wat sommige dames doen. Ook goed om te weten is dat ze tepelpiercing heeft, bij haar vagina twee piercings en één bij clit. Voor de rest zag ze er voor 62 erg goed uit, ik vond haar gezicht prima, tieten maat D beetje hangend, alleen dat beetje buik had ik niet verwacht want dat zie je niet echt op de fotos. Ze is geen klokkijkster dus dat was erg fijn en relaxed. Voor mij geen herhalingsgevaar puur omdat ik een iets energiekere vrouw zoek maar ze is 62 en ik ben wat jonger dus ik geef haar niet de schuld daarvoor maar volgende keer ga ik toch voor 40jarige milf.
Ik merkte ook dat ze geniet tijdens seks maar bedoel dan niet van die overdreven kreunen wat sommige dames doen. Ook goed om te weten is dat ze tepelpiercing heeft, bij haar vagina twee piercings en één bij clit. Voor de rest zag ze er voor 62 erg goed uit, ik vond haar gezicht prima, tieten maat D beetje hangend, alleen dat beetje buik had ik niet verwacht want dat zie je niet echt op de fotos. Ze is geen klokkijkster dus dat was erg fijn en relaxed. Voor mij geen herhalingsgevaar puur omdat ik een iets energiekere vrouw zoek maar ze is 62 en ik ben wat jonger dus ik geef haar niet de schuld daarvoor maar volgende keer ga ik toch voor 40jarige milf.