Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAha, now we're talking!Jiulia staat overdags op 13-4 , en in de avond op 13-1
Ze werkt altijd overdags, en soms in de avond als ze zin heeft, en met de hitte zal dat wat minder zijnAha, now we're talking!
Wanneer is dat dan? Ik was er afgelopen zondagavond, maar ik heb ze er niet gezien. Weet je toevallig de uren waarop ze er 's avonds is? Overdag is moeilijk voor mij om naar Antwerpen te komen.
dikke nek gekregen zeker …links laten liggen zo iemandEen paar maand geleden een goede kinky sessie gehad bij haar ,
Maar de de laatste keren dat bij haar wilde gaan , werd ik geweigerd , eerste keer omdat ze geen zin had in een kinky sessie, tweede keer had ze een klant en nadien negeerde ze mij .
Waarom weet ik niet
ook meegemaakt , dus dan maar naar een anderdikke nek gekregen zeker …links laten liggen zo iemand
Gelukkig mogen ze dat bepalenMooi dat een dame zelfstandig mag bepalen of ze afspraken heeft en of dat ze liever bepaalde kant niet wil. Beter dan je binnen laten en een rotservice krijgen toch?
Of de wandelaar is over de schreef gegaan waardoor de DVP geen sessie meer wil?dikke nek gekregen zeker …links laten liggen zo iemand
Daarom geen dikke nek maar kieskeurig, ze heeft mss genoeg klanten en ze kan dit mss permitteren, niet iedereen is hetzelfde en laat het rusten, er zal iets anders in de buurt zijn dat je beter ligt!dikke nek gekregen zeker …links laten liggen zo iemand
Het zijn de woorden van de dame zelf.....Staat veel vrij hoor …
Op woensdag 13 oktober is et bij edreams nog een vliegticket beschikbaar naar Boekarest voor € 13.Als ze weer cash moeten gaan wegbrengen.Meiden zijn soms vaag over de exacte datum, hangt vaak van hoogte prijs vliegticket af