Recensie Jill, You & Me, Eindhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Stamgast
321
30/03/23
315
1
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=jill-200
Totale kosten (in euro)
140
Vandaag voor het eerst in mijn leven een erotische massage ondergaan.

Ik heb Jill, You & Me in Eindhoven bezocht.

Heel korte samenvatting:
Ik had aangekondigd dat dit de eerste keer was, netjes ontvangen door gastvrouw.

Dames hebben zich aan me voorgesteld (er waren er maar 2 vrij op het moment dat ik er was, dat was wel jammer). Gekozen voor Jill (volgens eigen zeggen 33 jaar en dat ksn heel goed kloppen). Na het kiezen met de dame naar een soort tuinhuisje gelopen...

Leuke dame, mooi figuur, vriendelijk, geschoren, leuk gesprekje ("koetjes en kalfjes"), eerst ik gedouched, daarna de dame. Eerst mijn rug gemasseerd met heel veel olie (body-to-body), daarna mijn voorkant. De massage was meer aaien en strelen dan stevig masseren. Wat wel jammer was is dat ze tijdens de handjob alleen met mijn voorhuid bewoog en mijn eikel niet aanraakte. Heb uiteindelijk zelf moeten afmaken (maar dat kan ook aan mijn 0 ervaring/spanning liggen). Ik mocht aan haar billen en borsten zitten. Aan eind van de afspraak nog een keer gedouched. "Extra's" kon wel (pmc en nmc) maar had daarvoor helaas niet voldoende geld bij me.

Min-puntje: 0 privacy. In de gang zitten wachten waar de dames zich voorstellen (ik was toevallig bij binnenkomst alleen). Bij terugkomst zaten er in de gang waar ik door naar buiten moest 2 kerels te wachten... het zal je buurman maar zijn...
Min-puntje: Betaald voor uur maar stond in 45 min. buiten.

Al met al: leuke ervaring maar dan is € 140,- wel wat veel.

Groet Nick

Terug
Bovenaan Onderaan