Algemeen Jill/Mia, Gangbang

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Contact met haar gehad via app, ik vroeg hoe lang duurt het? Blijkt tot 2130 dus maar anderhalf uur voor 200 piek, met dus de kans maar 5 min bezig te zijn??? Doeiiiii. En wat balzaque(leuk gevonden trouwens 😁) al aangaf, doe dan ook maar een vergoeding voor je f2f gedoe enz

Ik zou gisteren geweest zijn in een hotel in eerste instantie prima was wel te vroeg ze zij dst ze in het resturaunt zat te eten ahfijn kan natuurlijk gebeuren ik dacht ik wacht wel bij de lift na een tijdje zij ze ik kom er zo aan met mijn man ik heb niemand gezien en kreeg ineene een berichtje dat ze boven was in de kamer ik ging op mijn gevoel af en ben weg gegaan het voelde niet oke want ineens was ze met haar man ik heb voor de eer bedankt er was ook verder niemand anders terwijl de gangbang al 20 minuten moest bezig zijn tijd en rijskosten kwijt maar helaas beter dit dan erger

Ik ben dus die man waar ze mee zat te eten toen je niet op kwam dagen. Als je een rondje door het restaurant had gelopen om de bar heen, had je ons, en wij jou, gewoon gezien. We snappen niet zo goed waarom je afgezegd had. Volgens je tekst had je eerder een nare ervaring gehad met een man erbij. Maar je ging op visite bij een gang bang met meerdere mannen, dus we vonden het een raar verhaal. We dachten dat je gewoon niet meer durfde, had dat dan gewoon gezegd. En dan nu hier jouw review te lezen, zonder dat je ooit echt in contact bent geweest, erg vervelend. Maar goed, iedereen is vrij om te beslissen wel of niet gaan. Wel erg jammer want mia (en dus niet Jill ofzo) hanteert een max van 5 mannen en we moeten veel mensen daarom teleurstellen. Alsnog was het gezellig met zn viertjes. Het heet niet voor niets een mini gang bang. Inmiddels hebben we 5 van dit soort feestjes gegeven. De prijs is altijd 150 euro voor 1,5 a 2 uur, nooit 200 euro geweest. En als het heel gezellig is loopt het wel eens uit. Men vindt deze setting heerlijk, gezellig, intiem en geil. En we gaan er nog veel geven. Als je vragen hebt stuur haar gewoon een appje, ipv af te gaan op reacties van mensen die haar nog nooit ontmoet of gesproken hebben.
Flink aan de prijs, kan het waard zijn natuurlijk maar dan ook nog filmen om daar extra mee te verdienen.... Dan verwacht ik op zn minst een gratis lidmaatschap op dr OF erbij :p
Je hebt het over een ander. Dit is mia, ze heeft geen OF en tijdens de gang bang wordt niet gefilmd.
is het niet Mia ?
Nee dit is een andere advertentie.
Ñu 150 maar nog steeds niemand geweest?
Er zijn inmiddels 5 feestjes geweest.
Had ook iets in ander forum gelezen over fake🤔 voorspelt niet veel goeds in ieder geval
Graag lees ik deze review. Een slechte review kan gebeuren maar fake is ze zeker niet.
Ik ben benieuwd hoeveel mensen er uiteindelijk gaan
Ze hanteert een max van 5 mannen

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan