Recensie Jill en Esmee duo massage Maastricht 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Maître77

Stamgast
Forumpionier
548
05/07/21
304
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200 actie april
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb al vaker apart een massage van deze beide toppers gehad, maar vandaag voor eerst een duo met ze gedaan.
Kan er kort en krachtig over zijn, heb me een heerlijk heet uurtje met deze dames vermaakt.
Beiden zijn heerlijke goedlachse meiden die er zelf ook plezier aan beleven.
Het ging er soms heet en glibberig aan toe.



Andere recensies van mij over ze, in andere toppics, spreken boekdelen.
Jill Venlo en Esmee Maastricht

Dank jullie wel Jill en Esmee voor een heerlijk en lollig uurtje 😘😘😘
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kan er kort over zijn.
🔥🥵🔥🥵🔥

Was weer een heerlijk en heet uurtje.
Eigenlijk is een uur nog kort zeker omdat het heerlijk genieten is met deze twee heerlijke dames.

En dames, ik ben bijna 2 mtr dus er is genoeg voor beide 😉😉😉
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/dag-mannen-_8150468
Totale kosten (in euro)
200 actie juli
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Met veel tegenzin schrijf ik deze review... Want ik wil niet dat de agenda van deze prachtige heerlijke dames te vol word. Toch zal ik eerlijk blijven

Vandaag heb ik een bezoekje aan Jill en Esmee mogen brengen. En.... Ongelofelijk... ik heb er bijna geen woorden voor en als ik terugdenk dan wordt ik weer opnieuw licht in mijn hoofd. Wat een ervaring!

Deze lekkere dames weten heel goed wat ze doen, doen het met veel plezier en ze zijn ontzettend goed in plagen. Afwisselend zacht en dan weer hard, alsmaar de spanning opbouwend.

Tijdens de gehele massage wist ik niet waar ik kijken moest, met 3 extra paar ogen had ik kunnen kijken waar ik wou maar helaas moest ik dus keuzes maken en continu wisselen.

Na een spetterend einde nog fijn naverteld en met deze dames kun je goed lachen en goede gesprekken voeren

Wat ik in ieder geval zeker weet is dat dit voor mij niet het laatste bezoek was.
 
Met veel tegenzin schrijf ik deze review... Want ik wil niet dat de agenda van deze prachtige heerlijke dames te vol word. Toch zal ik eerlijk blijven

Vandaag heb ik een bezoekje aan Jill en Esmee mogen brengen. En.... Ongelofelijk... ik heb er bijna geen woorden voor en als ik terugdenk dan wordt ik weer opnieuw licht in mijn hoofd. Wat een ervaring!

Deze lekkere dames weten heel goed wat ze doen, doen het met veel plezier en ze zijn ontzettend goed in plagen. Afwisselend zacht en dan weer hard, alsmaar de spanning opbouwend.

Tijdens de gehele massage wist ik niet waar ik kijken moest, met 3 extra paar ogen had ik kunnen kijken waar ik wou maar helaas moest ik dus keuzes maken en continu wisselen.

Na een spetterend einde nog fijn naverteld en met deze dames kun je goed lachen en goede gesprekken voeren

Wat ik in ieder geval zeker weet is dat dit voor mij niet het laatste bezoek was.
Ik heb toch anders meegemaakt
 
Denk dat iedereen wel benieuwd is naar je verhaal dan?
Had een app gestuurd of ik een afspraak kon maken had dag van d te voren het nummer van hun alle twee opgeslagen kreeg min of meer een uitbrander van hoe ik aan hun telefoonnummer kwam en wie ik was. ik zij via de advertentie heb ik jullie nummer ze zij dat was al lang geleden ik zij nee gisteren heeft me direct geblokkeerd . Wilde nog een app terug sturen met bedankt voor de vriendelijkheid en de goede massage maar was geblokkeerd 🤓
 
Had een app gestuurd of ik een afspraak kon maken had dag van d te voren het nummer van hun alle twee opgeslagen kreeg min of meer een uitbrander van hoe ik aan hun telefoonnummer kwam en wie ik was. ik zij via de advertentie heb ik jullie nummer ze zij dat was al lang geleden ik zij nee gisteren heeft me direct geblokkeerd . Wilde nog een app terug sturen met bedankt voor de vriendelijkheid en de goede massage maar was geblokkeerd 🤓

Geen idee welke ad je dan gezien hebt, maar naar mijn weten hebben ze nooit een telefoonnummer bij hun ad op sexjobs staan.
 
Had een app gestuurd of ik een afspraak kon maken had dag van d te voren het nummer van hun alle twee opgeslagen kreeg min of meer een uitbrander van hoe ik aan hun telefoonnummer kwam en wie ik was. ik zij via de advertentie heb ik jullie nummer ze zij dat was al lang geleden ik zij nee gisteren heeft me direct geblokkeerd . Wilde nog een app terug sturen met bedankt voor de vriendelijkheid en de goede massage maar was geblokkeerd 🤓
En wie vd twee had je een app gestuurd dan? Ik kan mij niet voorstellen - als het een normaal appje was dat Jill dat zo zou doen. Als er één vriendelijk en geduldig is..... Althans dat is mijn ervaring.
 
Terug
Bovenaan Onderaan