Voormalig lid 26158
Vaste klant
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/miss-jill.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
al een tijdje getwijfeld
enerzijds heeft ze alles waarmee ik een DVP zou kiezen nederlands sprekend en geen kindje meer van 18 jaar iemand die ook nog met ander werk actief is en niet alleen maar 24/7 klanten ontvangt
anderzijds heeft ze een paar fotos in haar advertentie staan waarbij ze wat mollig lijkt en in de praktijk zijn vaak een paar meer kilo's uiteindelijk heel wat kilo's meer en vreesde dus een beetje voor het moment dat de deur open zou gaan
maar nee hoor hier precies het omgekeerd hier een DVP die er eigenlijk beter uitziet dan haar foto's doen vermoeden (had juist een andere ervaring waar ik van weggelopen was)
heb haar gecomplimenteerd
ja ze heeft al wat meer jaartjes (39) maar zorgt duidelijk voor haar lichaam houd het fit en strak
direct een klik
veel gebabbeld en gelachen
doet dit naast ander werk
ze komt dus enerzijds in Heusden Zolder en anderzijds in Boom was niet in staat deze recensie te linken de rubriek die al bestaat over Jill heusden-zolder. het zou helpen indien het forum een gemakkelijke uitleg geeft hoe dat je dit doet.
van deze schoonheid genoten door haar te verwennen algemeen en vaginaal waarbij zij bij momenten zeer heftig reageerde tegen hoogtepunt aan of erover door beffen en streling van binnen en van buiten
commentaar van haar;nou nou dit is weer wat nieuws maar wel heerlijk
dan intiem waarbij zij eerst het condoompje aanbracht met de mond om de jongeheer op deze manier nog wat te stimuleren
heerlijk klaar gekomen bij intiem
nadien nog nagebabbeld
uurtje was heel snel om
herhalingsgevaar groot
zal het hierbij laten
zal wel een waarschuwing krijgen van forum leiding dat ik dit op de verkeerde plaats gepost heb maar snap echt niet hoe je dit doet bij een reeds bestaand rubriek sorry daarvoor
van mij part mag het forum dit verplaatsen naar rubriek Jill heusden zolder
als newbie toch wel lastig op dit forum
zal waarschijnlijk wel weer gebombardeerd worden met opmerkingen als;
het is weer een newbie die een positieve recensie plaatst dus niet geloven
doe er mij wat jullie willen mensen
ieder gaat zijn weg
einde verhaal voor mij
enerzijds heeft ze alles waarmee ik een DVP zou kiezen nederlands sprekend en geen kindje meer van 18 jaar iemand die ook nog met ander werk actief is en niet alleen maar 24/7 klanten ontvangt
anderzijds heeft ze een paar fotos in haar advertentie staan waarbij ze wat mollig lijkt en in de praktijk zijn vaak een paar meer kilo's uiteindelijk heel wat kilo's meer en vreesde dus een beetje voor het moment dat de deur open zou gaan
maar nee hoor hier precies het omgekeerd hier een DVP die er eigenlijk beter uitziet dan haar foto's doen vermoeden (had juist een andere ervaring waar ik van weggelopen was)
heb haar gecomplimenteerd
ja ze heeft al wat meer jaartjes (39) maar zorgt duidelijk voor haar lichaam houd het fit en strak
direct een klik
veel gebabbeld en gelachen
doet dit naast ander werk
ze komt dus enerzijds in Heusden Zolder en anderzijds in Boom was niet in staat deze recensie te linken de rubriek die al bestaat over Jill heusden-zolder. het zou helpen indien het forum een gemakkelijke uitleg geeft hoe dat je dit doet.
van deze schoonheid genoten door haar te verwennen algemeen en vaginaal waarbij zij bij momenten zeer heftig reageerde tegen hoogtepunt aan of erover door beffen en streling van binnen en van buiten
commentaar van haar;nou nou dit is weer wat nieuws maar wel heerlijk
dan intiem waarbij zij eerst het condoompje aanbracht met de mond om de jongeheer op deze manier nog wat te stimuleren
heerlijk klaar gekomen bij intiem
nadien nog nagebabbeld
uurtje was heel snel om
herhalingsgevaar groot
zal het hierbij laten
zal wel een waarschuwing krijgen van forum leiding dat ik dit op de verkeerde plaats gepost heb maar snap echt niet hoe je dit doet bij een reeds bestaand rubriek sorry daarvoor
van mij part mag het forum dit verplaatsen naar rubriek Jill heusden zolder
als newbie toch wel lastig op dit forum
zal waarschijnlijk wel weer gebombardeerd worden met opmerkingen als;
het is weer een newbie die een positieve recensie plaatst dus niet geloven
doe er mij wat jullie willen mensen
ieder gaat zijn weg
einde verhaal voor mij