- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 120 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/verzorgde-stijlvolle-jonge-dame-ontvangt-jou_7955148 https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/ondeugende-student-ontvangt-jou_7955147
- Totale kosten (in euro)
- 320
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Vorig jaar deze mooie Nederlandse jongedame op bezoek gehad. Foto's kloppen, het is echt een plaatje! Hieronder mijn (persoonlijke) ervaring, wat ik in ieder geval nog kan herinneren. Had ook een recensie op het oude forum gezet. Dame zelf is vriendelijk en heeft humor, maar is wel een beetje chaotisch/druk.
Helaas is daar voor wat mij betreft al het positieve wel mee gezegd.
Het extra betalen voor PZC (+50) was echt zonde van het geld, alleen mijn eikel werd (kort) meegenomen waarna na 30 seconden al geprobeerd werd het condoom erom heen te doen (terwijl ik net gedouched had....).
De seks zelf vond ik ook niet denderend, ze was vnl bezig met mij te laten komen door mij af te trekken.
Als je ooit een keer een mega knappe NL jongedame wilt doen en het geen probleem vind dat ze zich vooral richt om je binnen 5 min klaar te laten komen kan ik haar aanraden. Als je vooral een lekkere hete date wilt vol passie en seks zou ik iemand anders zoeken.
Helaas is daar voor wat mij betreft al het positieve wel mee gezegd.
Het extra betalen voor PZC (+50) was echt zonde van het geld, alleen mijn eikel werd (kort) meegenomen waarna na 30 seconden al geprobeerd werd het condoom erom heen te doen (terwijl ik net gedouched had....).
De seks zelf vond ik ook niet denderend, ze was vnl bezig met mij te laten komen door mij af te trekken.
Als je ooit een keer een mega knappe NL jongedame wilt doen en het geen probleem vind dat ze zich vooral richt om je binnen 5 min klaar te laten komen kan ik haar aanraden. Als je vooral een lekkere hete date wilt vol passie en seks zou ik iemand anders zoeken.