Bij mij was ze de eerste, tweede en dan de zevende, ... Ik kan ze 100% zeker aanraden
Ze is een perfecte meid, hoger opgeleid, heeft een lekker lichaam, een DD cup en een een speelgoed dat staalhard wordt
Ze is transgender, geen shemale, ze neemt dus hoge.dossissen vrouwelijke hormonen en heeft.intissen haar orchidectomy al gehad (dus geen teelballen meer), neemt niet weg dat ze staalhard wordt
Op sexueel vlak houdt ze van verwend te worden, je mag quasi alles met haar doen, van tongzoenen tot oraal, deepthroat, keelneuken, Ze slikt en vind het zalig als je ze neukt ... Als sub gaat ze nog een paar stallen verder en mag je haar gebruiken en misbruiken,
Mannen neuken doet ze niet, maar mij heeft ze intussen wel al gebruikt, anaal vingers doet ze perfect en ze vraagt wel om gespoeld te zijn, je krijgt sowieso haar vinger in je mond aslze uit je kont komt ... Net zoals zij jou pijpt als je uit haar.kontje komt ..
Jez is wel geen date voor iedereen, als je op je rug wil liggen om verwend. Te worden sla haar dan over, bi en gay mannen weigert ze ... Kort door de bocht ze date enkel als het klikt en daar kan je haar best voor bellen ...ze zal je altijd lief te woord staan en eerlijk zijn in wat ze zoekt.
Dat ze is de bouw werkt kan ik weerleggen, ze had een it bedrijfje en heeft een achtergrond als leraar/lerares informatica, ... Dat ze mensen blokkeer heb ik nooit ondervonden, bij mij en is ze altijd correct, in die mate dat ze nooit op voorhand ontvangt, als je een uur.en half komt en je bent er na 2h nog rekenre ze niks extra, ze wil zich gewoon amuseren en dat straalt er ook af
Dus best raad, bel ze, desnoods 5 keer zoals ik en je gaat verbaast zijn hoe lief ze.overkomt.
Pas je bij haar dan ga je een leuke tijd te gemoed, klikt het niet dan date ze niet, eerlijker kan toch niet ?
Reden dat ik maar 2 sterren geef voor anaal bij klant is omdat ze dat eigenlijk niet wil, ze neukt trouwens wel zalig en treedt mij geleerd hoe ik moet ontspannen / spoelen en zelfs anaal klaarkomen ... Maar je gaat ze wel meermaals moeten daten wil je ze zover krijgen
Ze neemt prep, ze neukt dus soms zonder, maar das enkel als je dat wil en duurt nooit tot je klaarkomt, FF proeven van bare mag dus wel
Helaas stond vroeger op hookers een paar mindere recencies. Uiterlijk blijft kwestie van smaak maar de ontvangst en nakomen van afspraken moet ook goed zijn.Een afspraak maken en je dan blokkeren is natuurlijk not done.
Die recensies waren van in haar begin periode denk als Ivy zelfs nog, ze is pas Jez geworden na jaar borstoperatie en orchi ...
Mijn eerste date had ze ook nog wel wat spieren, heb er foto's van gezien van vroeger, fiets freak is de juiste omschrijving, spieren die ze intussen wel kwijt is en die vet zijn geworden, dat hard sexy kontje is nu een sexy twerk kontje geworden, bilspieren zijn weg, ...
Die afspraken, daar zal wel een reden voor zijn ... En ze rijdt trouwens met een fiesta ST, vroeger met een focus RS die ze gestolen hebben. .. dat van die camionette daar ga ik ze eens mee uitlachen denk ik