Jostheboss
Vaste klant
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Frans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Donkerblond
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Ochtend
- Dag
- Zondag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
Deze Spaanse dame was 5 terug actief en stopte met Covid.
Ze is nu 1 maand terug.
Op deze zondagmorgen om 9 u 30 was er geen kat.
Deze dame stond in haar raam poedelnaakt in haar handtas te rommelen. Enkel de handdoek verhulde haar voorkant. Maar deze vrouwenzot zag wel mooie heupen en een lekker kontje.
Blozend glimlachte ze naar me toe en wenkte me. Daar ondergetekende haar opwindend vond ben ik er zonder nadenken op afgestapt. Voor ik er erg in hand stond ik aan haar bed en was ze spiernaakt. Deze Spaanse schone is niet zo groot maar heeft een moordlijf.
Ik wou haar kort uitproberen.
Pijpen was zalig. En daarna reed ze me bovenop klaar. Zelf trilde ze ook omdat ze mijn penis dik vond. Ze kwam zelfs klaar.
Voor mij de moeite om er eens 1 uur mee te stoeien.
Ze is nu 1 maand terug.
Op deze zondagmorgen om 9 u 30 was er geen kat.
Deze dame stond in haar raam poedelnaakt in haar handtas te rommelen. Enkel de handdoek verhulde haar voorkant. Maar deze vrouwenzot zag wel mooie heupen en een lekker kontje.
Blozend glimlachte ze naar me toe en wenkte me. Daar ondergetekende haar opwindend vond ben ik er zonder nadenken op afgestapt. Voor ik er erg in hand stond ik aan haar bed en was ze spiernaakt. Deze Spaanse schone is niet zo groot maar heeft een moordlijf.
Ik wou haar kort uitproberen.
Pijpen was zalig. En daarna reed ze me bovenop klaar. Zelf trilde ze ook omdat ze mijn penis dik vond. Ze kwam zelfs klaar.
Voor mij de moeite om er eens 1 uur mee te stoeien.