- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-dutch-ebony-gfe-blowjob-and-happy-sunday.html
- Totale kosten (in euro)
- 120
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vorige week zag ik de advertentie verschijnen van Jessy. Ze ontvangt in het centrum van Lokeren, op een plaats waar ik al wat mindere ervaringen heb gehad. Het feit dat ze Nederlandstalig was, en de lage prijzen hebben me toch over de schreef getrokken en ik heb het mij niet beklaagd.
Jessy deed de deur open in een niemendalletje, liet mij op de de kamer en ging zich dan even verfrissen. Toen ik mijn kledij uithad, stond ze er al weer. Na wat teasen, legde ik haar op het het bed en ben haar dan beginnen te beffen. Het kutje rook fris en smaakte lekker en van dan af ben ik er gewoon voor gegaan
Jessy doet alles wat ze beloofd, uitbreid tongzoenen, lekker pijpen zonder condoom (met aandacht voor de ballen). Na een eerste ronde kreeg ik nog een massage en uiteindelijk begonnen we weer te zoenen. Zij leek verbaasd dat ik haar nog eens wilde neuken, maar maakte hier helemaal geen probleem van en stak die lekkere kont gewillig in de lucht.
Jessy is een sympathiek meisje waar je ook mee kunt babbelen. Mijn enige puntje van kritiek heeft te maken met de accomodatie. Het bed stelde niet veel voor en de badkamer vond ik maar vuil. Deze meid verdient een betere locatie.
Jessy deed de deur open in een niemendalletje, liet mij op de de kamer en ging zich dan even verfrissen. Toen ik mijn kledij uithad, stond ze er al weer. Na wat teasen, legde ik haar op het het bed en ben haar dan beginnen te beffen. Het kutje rook fris en smaakte lekker en van dan af ben ik er gewoon voor gegaan
Jessy doet alles wat ze beloofd, uitbreid tongzoenen, lekker pijpen zonder condoom (met aandacht voor de ballen). Na een eerste ronde kreeg ik nog een massage en uiteindelijk begonnen we weer te zoenen. Zij leek verbaasd dat ik haar nog eens wilde neuken, maar maakte hier helemaal geen probleem van en stak die lekkere kont gewillig in de lucht.
Jessy is een sympathiek meisje waar je ook mee kunt babbelen. Mijn enige puntje van kritiek heeft te maken met de accomodatie. Het bed stelde niet veel voor en de badkamer vond ik maar vuil. Deze meid verdient een betere locatie.