Recensie Jessy, Diemen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LXIX

Stamgast
359
13/09/21
440
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2781953-jessy
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mijn behoefte aan een oudere Chinees leidde dit keer naar Jessy. Ze ontvangt in het bekende gebied in Diemen in een keurig appartement en ze is erg voorzichtig met de in en uitloop. Een graag geen lawaai maken.
Een paar positieve dingen:
-ze ziet er beter uit dan op de foto's
-bij binnenkomst een leuk sexy pakje
-niet slank maar normaal maar wel lekker strak. Geen buikje, mooie natuurlijke borsten met heerlijke tepels
-onmiddellijk een heerlijke echte tongzoen
-uitstekend Engels

Heerlijk alle standjes doorgenomen. Van 69 geniet ze, in alle andere gevallen doet ze haar best maar is het ietwat plichtmatig.

€150 all in afgerekend voor 45 minuten.

https://www.kinky.nl/advertenties/2781953-jessy

Kan me helaas niet bij de vorige recensie aansluiten. Ik heb ze een half jaar geleden bezocht. Bij binnenkomst gevraagd of cum in mouth inclusive is, wat ze bevestigde. Het is het meisje van de fotos, maar ze is erg plichtmatig en al na 10min (we hebben 30min afgesproken) begon ze met de typische "You need to cum baby". CIM was ineens niet meer mogelijk. Zoenen etc wil ze niet echt

Klinkt toch alsof we verschillende dames hebben meegemaakt. Het zoenen was heftig, direct bij binnenkomst en het pijpen heb ik moeten afremmen anders was het CIM geworden en dat wilde ik niet.

Sprak en schreef jouw Jessy vloeiend engels?

Het is uiteraard mogelijk dat het verschillende dames zijn. Haar fotos op kinky kwamen me al bekend voor en haar whatsapp foto is hetzelfde als het foto dat ze me zes maanden eerder stuurde. Maar bij de aziaten weet je nie wie je krijgt.

Ik zou niet zeggen dat ze vloeiend engels sprak, maar goed genoeg en veel beter dan de meeste aziaten.

Terug
Bovenaan Onderaan