Recensie Jessika, Amersfoort 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/6515546-jessika-ts#overview
Totale kosten (in euro)
200
Een half jaar geleden ben ik bij Jessika geweest. Mijn eerste keer bij een transseksueel en een goede eerste keer ook. Ik kreeg een aantal geile foto's van haar toegestuurd en ook nog snel even gevideobeld voordat ik naar Almere ging. Bij aankomst werd ik door haar naar de parkeerplaats gewezen (voldoende ruimte) en het appartementencomplex in. Aangebeld bij de voordeur, werd ik meteen naar binnengetrokken en verwelkomd met een tongzoen. Ik kon niet heel goed zien wat voor lingeriesetje ze aan had, want dat ging meteen uit want ze wilde meteen haar mooie slanke lichaam laten zien. We bouwden rustig op met veel zoenen en strelen. Zij heeft mij heerlijk gepijpt en gerimd en vroeg ze of ik er klaar voor was voor haar. Klaargekomen door anaal en weer gepijpt. Ronde twee bij haar in het gaatje waarna ze ook kwam met wat help. Nog even gezoend, daarna gedoucht en tevreden terug naar huis gegaan.

Gelukkig is dit de jessika waar dit topic overgaat. 😂. Kunnen wachten tot Gasperi weer blijkbaar een andere heeft gevonden. 😂😜
Zij staat op m'n lijst voor als zij weer wat dichterbij bij zit.

Terug
Bovenaan Onderaan