Recensie Jessie/Lisa, Eindhoven (Voorheen Cassy) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag weer langs geweest ik was heel snel klaar maar daardoor nog even gezellig na kunnen kletsen . Ze heeft wel humor het leukste wat me bijstond was dat ze altijd zei tegen klanten die over de prijs zeuren : kwaliteit zen prijs, bijenkorf is ook duurder dan Zara . Vond dit leuk verwoord en geef haar groot gelijk ze is idd Bijenkorf geen Zara dus ze vraagt niks te veel. En zo verwoord ze nog wel meer dingen op een grappige manier. Heb der voor mijn gevoel vandaag wel beetje leren kennen en vind dit wel leuk ze heeft wel gewoon inhoud dus ze is niet alleen lekker heeft ook echt wel wat te zeggen en een eigen kijk op dingen en de wereld interessant gewoon

Een aantal maanden geleden, een afspraak mee gemaakt op hotel.
De dag vantevoren gevraagd of ze beschikbaar was en voor de avond erop afgesproken. Ook afgesproken, dat ik de voorgaande middag de locatie nog zou doorgeven.

Zo gezegd zo gedaan. Alleen geen reactie voor een aantal uren. Een aantal uren later nog maar gevraagd of de afspraak door kan gaan, waarop ze dan reageert dat de afspraak doorgaat.

Vervolgens niets meer vernomen en is ze ook niet komen opdagen.

Ik vind het gewoon ronduit asociaal, dat ze gewoon niet komt opdagen en niets meer laat horen. Zit je dan voor noppes te wachten op de hotelkamer.
Een beetje fatsoen zou je toch wel mogen verwachten. Bah.

Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vorige week ook maar een keer met Lisa afgesproken voor een cardate. Op dagen dat ze werkt reageert ze in mijn ervaring redelijk snel. Je moet haar ophalen, waarna ze je naar een rustig plekje aan de rand van Eindhoven laat rijden.

Qua uiterlijk komen de foto's goed overeen met de werkelijkheid. Lisa is een kleine dame met goede rondingen. Over de date zelf heb ik weinig te klagen. Ze pijpt lekker en tijdens de seks doet ze lekker mee. Enige wat me tegenviel was het (tong)zoenen. Hier vraagt ze €20 extra voor, maar dat doet ze niet met overgave en was helaas niet helemaal fris.

Uiteindelijk dus een goede cardate, al zou ik voor (tong)zoenen de volgende keer niet bijbetalen.

Terug
Bovenaan Onderaan