WHEM Jessica Utrecht

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Happyme74

Newbie
15
07/01/22
2
Mede wandelaars, Het is te mooi om waar te zijn vermoed ik maar, niet geschoten.........

Heeft iemand ervaring en/of kennis van deze mooie dame?

 
Laatst bewerkt:
Ik heb een afspraak met Jessica staan voor morgen. Maar ik moet eerlijk zijn dat mijn niet-pluis-gevoel wel een beetje opspeelt. Ze is kortaf via de app en deed even moeilijk over de prijs. Die is nog steeds hoog met 200 euro.

Ik zie nu net dat ze ook adverteert als Isabella en dat haar uurprijs 150 euro is.

Is er iemand die ervaring met haar heeft?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een afspraak met Jessica staan voor morgen. Maar ik moet eerlijk zijn dat mijn niet-pluis-gevoel wel een beetje opspeelt. Ze is kortaf via de app en deed even moeilijk over de prijs. Die is nog steeds hoog met 200 euro.

Ik zie nu net dat ze ook adverteert als Isabella en dat haar uurprijs 150 euro is.

Is er iemand die ervaring met haar heeft?
Afspraak maken met ander nummer, als ze dat doet voor 150, de andere afspraak van 200 euro afzeggen misschien?
 
Ik heb een afspraak met Jessica staan voor morgen. Maar ik moet eerlijk zijn dat mijn niet-pluis-gevoel wel een beetje opspeelt. Ze is kortaf via de app en deed even moeilijk over de prijs. Die is nog steeds hoog met 200 euro.

Ik zie nu net dat ze ook adverteert als Isabella en dat haar uurprijs 150 euro is.

Is er iemand die ervaring met haar heeft?
De dame en foto's hebben mijn interesse inmiddels wel gewekt 😅 ben je inmiddels al geweest en wat vond je ervan ?
 
Ik zou eerst de recensies maar eens goed doorlezen! :)
 
Jessica

Gisteren een bizarre ervaring met deze Jessica - maar bezocht heb ik haar uiteindelijk niet, daarom geen recensie.
Ze heeft een aantrekkelijke advertentie, mooi lichaam en biedt op kinky gebied heel veel aan. 180€/u dat geldt vandaag de dag als redelijk, en belangrijk: ze is altijd of in ieder geval tot laat beschikbaar. Ik ben geinteresseerd in een vast contact, omdat ik vaak laat in de avond terugrijd langs Utrecht , en dan vaak behoefte heb aan een strenge behandeling. Ik verheugede mij er al op, dat ik daar regelmatig langs zou kunnen gaan.

Rond 21u via Whatsapp een afspraak met haar gemaakt voor 23u in Utrecht. Ze communiceert wel, maar is kort van stof , eigelijk niet meer dan YES en NO. Ik kreeg een straatnaam.
Goed, ik meldde mij toen ik in de straat in Utrecht inreed - perfect op tijd -, zij belde mij tijdens het rijden met het verzoek om te video bellen. Ik ben gestopt, ze wilde mijn gezicht zien (daar kan ik mij iets bij voorstellen) en ook de rest van de auto, om zich te overuitgen dat die leeg is? Nogal commanderende toon. Ongelduldig.

Ik werd verder gedirigeerd naar een P plaats (1km verderop). Bleek met een slagboom afgesloten te zijn. Goed, ik parkeer in de buurt en loop er heen. Weer telefoon, weer videobellen vereist. Where are you?? Heel kortaf en onvriendelijk. Ik noem een huisnummer. Zij begrijpt niet waar dat is. Zij raakt geirriteerd, Mijn zin zakte al vlot af. Ik verwacht als klant vriendelijk en met respct aangesproken te worden. "Show me - video."
Mijn antwoord: zo gecompliceerd heb ik het nog nooit meegemaakt. Geef mij een adres met huisnummer - dan kom ik daarheen - ik bel aan en jij doet open. Ze verbreekt de verbinding..

Nou, dan heb ik het gehad, mijn zin is volledig over. Zo ben ik niet gewend behandeld te worden, door niemand.

Daarna ontvang ik nog een paar ingesproken berichten met de strekking van "ik ben meesteres, dus jij moet doen wat ik vraag" en meer van dat soort praatjes.

Ik heb vaak met dames uit advertenties afgesproken , meestal krijg je een straat of parkeerplek voorgesteld - en als je eenmaal geparkeerd staat een huisnummer. Hoe moeilijk kan dat zijn?

Voor mij is deze Jessica afgebrand - zo ga je niet met klanten om , met niemand. Mij ziet ze met zekerheid nooit meer.

Ik moest 't even kwijt. Gelukkig zitten er genoeg fijne en vriendlijke meiden op kinky, die normale omgangsvormen hebben. Ook als ze later de strenge meesteres met je spelen.

Had ik de recensies hier maar eerder gelezen, dan had ik wel beter geweten.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan