• GR is afgelopen nacht terug verplaatst naar de originele omgeving, zodat we verder onder "load" kunnen testen of de performance problemen verholpen zijn op die omgeving, zoals hier in september toegelicht. 🤞Ervaar je vandaag performance issues, dan weet je alvast waardoor.

WHEM Jessica, Urmond

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Reizend zo te zien. "5 minuten loopafstand van het station"
Bij mijn weten hebben ze daar geen station, maar heb dat deze week ook nog in een ad in Lanaken/Zutendaal gelezen.
Aan de tekst te zien ook niet Nederlandstalig

Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels wat verder gevraagd of haar foto's recent en 100% echt zijn, ja zegt ze en stuurt een foto op deze foto veel grotere borsten dan in de adv. Ik check deze foto : meteen raak : ik kom uit bij ene Brianna Marie Dale, een populair plus-size model uit volgens mij Californië….

Zucht……

Deze kan op de fake lijst
Heb wel nog gevraagd hoe af te spreken, gewoon uurtje vtv appen, vraagt geen vooruitbetaling,
Hoe ze je willen oplichten … heb wel een idee

Ik ga misbruik melden bij SJ

Ik heb inmiddels wat verder gevraagd of haar foto's recent en 100% echt zijn, ja zegt ze en stuurt een foto_Op deze foto veel grotere borsten dan in de adv. Ik check deze foto : meteen raak : ik kom uit bij ene Brianna Marie Dale, een populair plus-size model uit volgens mij Californië….
Zucht……
Deze kan op de fake lijst
Heb wel nog gevraagd hoe af te spreken, gewoon uurtje vtv appen, vraagt geen vooruitbetaling,
Hoe ze je willen oplichten … heb wel een idee
Ik ga misbruik melden bij SJ
Vergeet WHG niet

Terug
Bovenaan Onderaan