- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5224910-jessica#overview
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Na snel contact, met videobellen, een afspraak gemaakt voor bij mij thuis. Zeer vriendelijke meid aan de telefoon. Komt zelfstandig. Dame is Roemeens en zeker de dame van de foto's. Ik vind haar in het echt knapper. Ze was op tijd aangekomen bij mij thuis en na het afrekenen mocht ik haar lekker naakt uitkleden. Heerlijk lichaam allereerst! Wel jammer van de fake cup E, maar voelde vooralsnog heerlijk in de hand. Ze is goed verzorgd en ruikt heerlijk. Je kan prima met haar Engels communiceren.
Enfin, ik deed me broek omlaag en ze ging lekker op haar knietjes voor me. Ze kan heerlijk pijpen met haar goddelijke pijplippen. Ze kijkt je ook diep aan vanuit die positie. Ze gaat ook lekker diep. Daarna mocht ik even lekker met haar poes spelen. Ze proeft echt top. Ze genoot er ook van. Ik kon haar zelfs erbij vingeren, wat ze meestal niet toe laat, zegt ze. Maar ze was goed nat. Toen wilde ik dat ze me cowgirl en reverse cowgirl ging berijden. Maar wat een uitzicht jongens. Dat kan ze wel, dickriding. Vervolgens lekker in doggy genomen, je kan ook lekker hard bij haar. Een spank en een voorzichtige choke liet ze toe. Vervolgens in missionaris, met de benen in me nek, haar lekker diep stotend afgemaakt. Ze was echt goed nat en has me lekker ondergekwarkt als het ware.
Na lekker wat kletsen en een massage heeft ze me nog lekker gepijpt zonder. Meestal kom ik niet zo snel nog een keer klaar, maar jezus wat kan zij pijpen.
Voor mij 10000% herhalingsgevaar. Wees netjes en voorzichtig met haar jongens! Be a gentleman.
Enfin, ik deed me broek omlaag en ze ging lekker op haar knietjes voor me. Ze kan heerlijk pijpen met haar goddelijke pijplippen. Ze kijkt je ook diep aan vanuit die positie. Ze gaat ook lekker diep. Daarna mocht ik even lekker met haar poes spelen. Ze proeft echt top. Ze genoot er ook van. Ik kon haar zelfs erbij vingeren, wat ze meestal niet toe laat, zegt ze. Maar ze was goed nat. Toen wilde ik dat ze me cowgirl en reverse cowgirl ging berijden. Maar wat een uitzicht jongens. Dat kan ze wel, dickriding. Vervolgens lekker in doggy genomen, je kan ook lekker hard bij haar. Een spank en een voorzichtige choke liet ze toe. Vervolgens in missionaris, met de benen in me nek, haar lekker diep stotend afgemaakt. Ze was echt goed nat en has me lekker ondergekwarkt als het ware.
Na lekker wat kletsen en een massage heeft ze me nog lekker gepijpt zonder. Meestal kom ik niet zo snel nog een keer klaar, maar jezus wat kan zij pijpen.
Voor mij 10000% herhalingsgevaar. Wees netjes en voorzichtig met haar jongens! Be a gentleman.