- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 5,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Anaal
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-vriendin-gfe-mooi-sexy.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jessica in Hasselt geweest:
Zee mooie, verzorgde dame die je bij binnenkomst mee zoent en op je gemak stelt.
Na opfrissing en afhandeling van fin. zaken op bed gaan liggen waar ze me onmiddellijk zonder cd diep pijpt en hard maakt. Intussen wat gelikt en dan haar in verschillende standjes geneukt. Daarna heerlijke massage en niet zo een gefriemel zoals de meesten en dan op naar rondje 2. Had voor uurtje betaald en ben er ongeveer 70 minuten binnen geweest. Ze zou 1 week blijven zei ze.
Mooie vriendin. GFE. Mooi sexy
Ik ben mooi en erg aantrekkelijk. Ik ben jong met een mooi, strak kutje. Jouw tijd met mij is kostbaar. Niets haast, alles heel rustig. Ik
www.redlights.be
Na opfrissing en afhandeling van fin. zaken op bed gaan liggen waar ze me onmiddellijk zonder cd diep pijpt en hard maakt. Intussen wat gelikt en dan haar in verschillende standjes geneukt. Daarna heerlijke massage en niet zo een gefriemel zoals de meesten en dan op naar rondje 2. Had voor uurtje betaald en ben er ongeveer 70 minuten binnen geweest. Ze zou 1 week blijven zei ze.