Recensie Jessica, Hasselt 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

samson

Newbie
7
30/04/23
3
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooie-vriendin-gfe-mooi-sexy.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Jessica in Hasselt geweest:
Zee mooie, verzorgde dame die je bij binnenkomst mee zoent en op je gemak stelt.
Na opfrissing en afhandeling van fin. zaken op bed gaan liggen waar ze me onmiddellijk zonder cd diep pijpt en hard maakt. Intussen wat gelikt en dan haar in verschillende standjes geneukt. Daarna heerlijke massage en niet zo een gefriemel zoals de meesten en dan op naar rondje 2. Had voor uurtje betaald en ben er ongeveer 70 minuten binnen geweest. Ze zou 1 week blijven zei ze.
 
Ik ben net bij haar geweest. 100€ voor 30min. Ik ben misschien een kwartiertje binnen geweest….

Zeer mooie en vriendelijke dame, maar alles moest snel. Ze ging zga meteen op haar knieën zitten voor een diepe natte pijpbeurt. 3 min later legde ze me op bed om daar verder te doen. Heel diep, heel nat… maar snel. Aanraken mocht, maar ze hield haar korset aan en tussen de benen we een no go dus ja… aangehaald wat trager te doen maar dan kroop ze er al op. Ik moest niet te veel bewegen, zei bepaalde het tempo en hoe en dat was weeral … snel. Dan maar snel men ding gedaan om het te eindigen. Misschien leuk als je gans geil binnenloopt, maar als je kort even iets wil opbouwen is dat zeker niet mogelijk in de 30 min versie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan