Rickdekoning
Meubelstuk
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Dinsdag
- Totale kosten (in euro)
- 40
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
Sinds een week in Den Haag. Mooie meid mooi lichaam.borsten voelen bijna echt.......in de kamer mooier dan vanaf de straat
Qua uiterlijk wel echt heel erg lekker
Sympathiek vriendelijk....leuk zacht accent ...klinkt net als een Mexicaanse die ik ken....maar wel echt dominicaans....
Geen voorspel, condoom om slappe pik......zo zitten dat je haar niet goed aan kan raken......
Eigenlijk was het een ok bezoek omdat ze erg lekker is en vriendelijk....maar niet echt geweldig in bed .
Ik weet het nog niet....ik denk dat ik haar Nog een Kans ga geven.....als ze wat meer investeert zou ze een vaste kunnen worden.....
Wat adviseren jullie? Wandelbroeders....
Ik Denk bij het volgende bezoek 50 ipv 40 geven en haar uitleggen wat ze moet doen om een vaste klant van mij te maken?
Een goed Hollands evaluatie gesprek
Qua uiterlijk wel echt heel erg lekker
Sympathiek vriendelijk....leuk zacht accent ...klinkt net als een Mexicaanse die ik ken....maar wel echt dominicaans....
Geen voorspel, condoom om slappe pik......zo zitten dat je haar niet goed aan kan raken......
Eigenlijk was het een ok bezoek omdat ze erg lekker is en vriendelijk....maar niet echt geweldig in bed .
Ik weet het nog niet....ik denk dat ik haar Nog een Kans ga geven.....als ze wat meer investeert zou ze een vaste kunnen worden.....
Wat adviseren jullie? Wandelbroeders....
Ik Denk bij het volgende bezoek 50 ipv 40 geven en haar uitleggen wat ze moet doen om een vaste klant van mij te maken?
Een goed Hollands evaluatie gesprek