Recensie Jessica, Antwerpen, Verversrui 12/4 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CrimsonGuard

Stamgast
284
27/08/21
307
24
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Was al even geïntrigeerd door het meisje met de lange zwarte haren. Anders qua looks dan de'meesten in het kwartier. Uiteindelijk de stap gezet. Ze stelde zich voor als jessica en zou 2 maand hier zijn.

Ze kwam wat onervaren over. De blowjob was kort en niet goed. Tijdens de doggy lag ze er wat bedeesd bij. Ik kon wel lekker stoten en spoot het condoompje vol.

Geen herhalingsgevaar.

Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bij deze dame binnen geweest , ze wisselt wel regelmatig van raam. Ook al een tijdje mijn interesse gepakt en toch eens binnen gestapt nadat ze vriendelijk glimlachte. Eens binnen vroeg ze voor extra geld om te PZC. verder kwam er heel weinig spraak aan te pas , proberen een babbeltje aan te slaan is zeer moeilijk want ze antwoord heel kort en zoveel mogelijk met yes en no. Mss niet zo vaardig in het Engels maar een beetje moeite kan heus geen kwaad.

Eens de betaling was gebeurd mij op bed gezet en condoom ging er meteen rond over mijn slappe vriend. nadien volgt een korte en saaie pijpbeurt. dan ze on top gezet waarbij ze zeer weinig zelf moeite in steekt en gewoon ondergaat zonder veel "voeling" zelfde geld voor doggy erna. klaargekomen en toch geprobeerd een vriendelijke babbeltje terug te slaan maar daar kwam weinig in huis.

Op zich een vriendelijk meisje maar kan nog heel veel leren. Ik ga er in ieder geval niet meer naartoe en spendeer liever ergens anders mijn geld.

Terug
Bovenaan Onderaan