- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4417595-jessica
- Totale kosten (in euro)
- 250
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Ben gisteren bij Jessica geweest. Ik had een tijdje geen dames in Amsterdam bezocht en nadat ik meerdere video's van haar booker had ontvangen, moest ik haar bezoeken. Ze ontvangt in een hotel. Ze is de dame van de foto's, op de meeste foto's vind ik dat er weinig/geen Photoshop is gebruikt. Klein, slank, blonde, heerlijk lichaam om te zien, helemaal mijn type. Haar Engels is ook goed genoeg om een gesprek te voeren.
Jessica is super vriendelijk, cuddly en actief. Ik vraag nooit expliciet naar een GFE ervaring, maar dat is het gevoel die ik van haar kreeg. Ze ging vanaf het begin helemaal los, vooral met zoenen. Ze kan ook lekker en lang pijpen, deepthroat probeert ze wel, maar dat kan wel beter. Daarna verschillende standjes gedaan waarbij ze erg actief was, wat ruiger bij haar is geen probleem, ze vraagt er zelfs om en het leek alsof ze er ook echt van genoot.
Voor mij was dit een top date, meer dan de moeite waard. Ik doe zelden herhaalbezoeken, maar voor Jessica kan ik zeker een uitzondering doen, 9/10.
Jessica is super vriendelijk, cuddly en actief. Ik vraag nooit expliciet naar een GFE ervaring, maar dat is het gevoel die ik van haar kreeg. Ze ging vanaf het begin helemaal los, vooral met zoenen. Ze kan ook lekker en lang pijpen, deepthroat probeert ze wel, maar dat kan wel beter. Daarna verschillende standjes gedaan waarbij ze erg actief was, wat ruiger bij haar is geen probleem, ze vraagt er zelfs om en het leek alsof ze er ook echt van genoot.
Voor mij was dit een top date, meer dan de moeite waard. Ik doe zelden herhaalbezoeken, maar voor Jessica kan ik zeker een uitzondering doen, 9/10.