Recensie Jessica, 4 Star Massage, Edegem 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dillinger F

Wandelaar
78
09/11/24
109
23
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/4-starmassage-jessica.html
Totale kosten (in euro)
170
Website spreekt van massage met happy end. Op RL geeft men aan, dat afhankelijk van de dame, het 🤚 matig dan wel orale bevrediging is.
Verder geen ℹ️. Ook weinig te vinden op dit forum.

Eerste bezoek aan dit huis. Infrastructuur wat rommelig aan de buitenkant. Midden in een woonwijk. Achter het huis voldoende 🅿️ . Binnen meer dan redelijk. Badkamer proper.

Zonder afspraak langsgegaan. Een dame, Chantal, opende de deur maar ik herrinerde haar naam niet. Zag er bijzonder goed uit voor haar 46 jaar. Dacht dat ze eerder 36 was. Ze ging andere dames halen en de eerste was de 32 jarige Dominicaanse Jessica, die al 16 jaar in 🇪🇸 woont. Die naam herkende ik wel.
Foto's zijn van 10 jaar geleden.

Naar een kamer op de bovenste verdieping. 100 💶 voor een uur en 70 euro voor de extra's, all-inn zei ze….
Ging nog tijd bijboeken indien het mij zou bevallen.

Mijne kookwekker ⏰ gestart ter controle. Op mijn vraag een gezamenlijke douche genomen en mijn mondspoelwater en intieme zeep aangeboden.

Heb een voorkeur voor een happy begin. Op 🛌 leek Jessica wat gespannen. Vertelde haar dat alles zacht en met respect ging verlopen.
Om het 🧊 verder te breken begonnen met haar te teasen en langzaam naar haar grotje afgezakt. Jessica haar tepels waren mooi opgewonden.

Haar 🐈‍⬛ je smaakte een beetje bitter dus ik gebruikte veel speeksel. Ging wat tijd over en ze bleef herhalen "que rico" en door mijn haren strelen. Op de door haar gekozen momenten bewoog ze haar bekken in verschillende snelheden. Tegelijk vingeren moest niet. Twee ✔️ ✔️ klaarkom momentjes en volgens haar een orgasme ✅.

Over naar pijpen…maar dat bleek met condoom te zijn. Geen probleem zolang het stevig en lekker is, en dat was het. Van deeptrhoat geen sprake en het geschoren scrotum werd vergeten. Pm bood ze spontaan aan, een hele handschoen, maar daar bedank ik voor.

Over naar cowgirl, zonder glijmiddel. Strak kutje, veel gevoel, dat na 1 minuut terug lekker nat was. Afgemaakt in flat doggy ✔️ en rubbertje bomvol gespoten (was al 9 dagen aan het sparen). Mocht daarna rustig uitbollen.

Naarmate de sessie vorderde ging het tongzoenen 💋 beter en zonder wijde mond.

Een massage voor mij. Jessica heeft warme handen. Spijtig gebruikmakende van olie van den Aldi. Redelijk stevig maar te weinig techniek.
Jessica laten stoppen en haar beginnen te masseren. Ze pikte een aantal elementen op.

Vriendelijke dame, sterk karakter, normale intelligentie, gestalte, kleine borsten en kontje, redelijke sexdrive. Maar voor een latina te weinig cariñosa.
Een orgasme ga ik bij Jessica niet beleven.

De all-inn. Zoenen niet, tongzoenen matig, knuffelen en strelen onvoldoende, pm en pmc. Pzc doet ze niet…maar even later sprak ze van 50 euro extra, laat maar…

Herhalingsgevaar 6/10. Goed voor even tussendoor als je weinig tijd hebt en de nood hoog is.

Ps: waarom dit onder massage is gezet is voor mij een compleet raadsel.

Laatst bewerkt:
Toch ben je niet ontgoocheld, of toch ? Toch de moeite om langs te wandelen ? Liet zij zich gewillig beffen en had jij daarvoor tijd genoeg ? Misschien komt zij losser bij een tweede en derde bezoek

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/4-starmassage-jessica.html
Totale kosten (in euro)
170
Nog eens langs Edegem gereden. Intentie om Chantal te daten. Lily opende de 🚪, onvriendelijk en afstandelijk, en gaf aan dat Chantal niet aanwezig was. Vroeg dan naar Jessica en zij riep ook even Zoe op mijn vraag. Idem dito als Lily dus kozen we resoluut terug voor Jessica. En geen spijt van gekregen…
Foto's van Lily en Zoe zijn van ongeveer 10 jaar geleden. Standaard misleidende reclame in dit wereldje.

Gezamenlijk 🧺 onder de douche en elkaars intieme delen gewassen en daarna kwam al vrij snel de vorige recensie ter sprake. Die had ze blijkbaar grondig gelezen.

Op 🛌 kusjes 💋 in mijn nek en aan mijn tepels. Voorzichtig tongzoenen en elkaar strelen. Jessica was heel ontspannen vandaag.

Voelde haar grotje 💦 worden en dan wil mijn 👅 eraan beginnen. Zalig hou ze haar bekken beweegt om mijn tong op de door haar gewenste plaatsen en momenten te krijgen. Haar clit goed zuigen heeft ze graag. Een echte clitariana. Kom-eens-hier vingeren liet ze vandaag toe en leek haar te bevallen. Jessica had een ✔️ klaarkom momentje en daarna een intenser en luidruchtig orgasme ✅. Ze weet perfect hoe ze een man moet aanmoedigen 📣. I can eat her all night long.👅

Jessica praatte veel Engels vandaag.

Na een rustpauze begon ze te pijpen, opnieuw met condoom. Deepthroat was goed, de 16 cm ging voor 80% naar binnen. Ook de teelballen werden 1 per 1 in het mondje genomen. Nog even doorgegaan in 69. Diep met de tong naar binnen doet Jessica echt kreunen.

Daarna kwam Jessica mij in reverse cowgirl berijden. Weer geen gebruik van glijmiddel want ze was lekker nat, Liet haar later overgaan naar cowgirl om stevig aan haar borsten te zuigen. Genoot ze van.

Vanuit die positie naar de rand van het bed, stevig onder haar kont vast pakken en laten omhelzen 🫂. Zonder enige twijfel en met vertrouwen volgde ze mijn aanwijzingen. Tilde haar op en we gingen rechtopstaand verder neuken naast het 🛏️. Ze zat perfect op mijn 🍆 . Lekker 😋 ! Echt grandioos 😋.

Dan terug op het bed met haar benen in mijn nek. We waren beide wat aan het zweten 😥 en toen ze erg geil naar me bleef kijken kreeg ik een orgasme ✅.
Lekker mogen uitbollen in haar heerlijke natte vagina. Wat een genot in deze grot.

Nog tien minuten over voor een wederzijdse massage. Met mijn olie. Ze heeft zelf ook een tweede betere olie.

Fijne humor. Meestal een teken van intelligentie.

Voor het afsluiten zei Jessica vriendelijk en zacht "Thank you".

Con mucho gusto mamita.
Y gracias a ti también. Lo disfruté. 😙 💋 😘

Herhalingsgevaar na vandaag: 7,5/10. Bijna grote onderscheiding.

De foto's met de witte lingerie zijn recenter.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan