Dillinger F
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 2,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Bruin
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.70 m - 1.80 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/massage/4-starmassage-jessica.html
- Totale kosten (in euro)
- 170
Website spreekt van massage met happy end. Op RL geeft men aan, dat afhankelijk van de dame, het
matig dan wel orale bevrediging is.
Verder geen
. Ook weinig te vinden op dit forum.
Eerste bezoek aan dit huis. Infrastructuur wat rommelig aan de buitenkant. Midden in een woonwijk. Achter het huis voldoende
. Binnen meer dan redelijk. Badkamer proper.
Zonder afspraak langsgegaan. Een dame, Chantal, opende de deur maar ik herrinerde haar naam niet. Zag er bijzonder goed uit voor haar 46 jaar. Dacht dat ze eerder 36 was. Ze ging andere dames halen en de eerste was de 32 jarige Dominicaanse Jessica, die al 16 jaar in
woont. Die naam herkende ik wel.
Foto's zijn van 10 jaar geleden.
Naar een kamer op de bovenste verdieping. 100
voor een uur en 70 euro voor de extra's, all-inn zei ze….
Ging nog tijd bijboeken indien het mij zou bevallen.
Mijne kookwekker
gestart ter controle. Op mijn vraag een gezamenlijke douche genomen en mijn mondspoelwater en intieme zeep aangeboden.
Heb een voorkeur voor een happy begin. Op
leek Jessica wat gespannen. Vertelde haar dat alles zacht en met respect ging verlopen.
Om het
verder te breken begonnen met haar te teasen en langzaam naar haar grotje afgezakt. Jessica haar tepels waren mooi opgewonden.
Haar
je smaakte een beetje bitter dus ik gebruikte veel speeksel. Ging wat tijd over en ze bleef herhalen "que rico" en door mijn haren strelen. Op de door haar gekozen momenten bewoog ze haar bekken in verschillende snelheden. Tegelijk vingeren moest niet. Twee
klaarkom momentjes en volgens haar een orgasme
.
Over naar pijpen…maar dat bleek met condoom te zijn. Geen probleem zolang het stevig en lekker is, en dat was het. Van deeptrhoat geen sprake en het geschoren scrotum werd vergeten. Pm bood ze spontaan aan, een hele handschoen, maar daar bedank ik voor.
Over naar cowgirl, zonder glijmiddel. Strak kutje, veel gevoel, dat na 1 minuut terug lekker nat was. Afgemaakt in flat doggy
en rubbertje bomvol gespoten (was al 9 dagen aan het sparen). Mocht daarna rustig uitbollen.
Naarmate de sessie vorderde ging het tongzoenen
beter en zonder wijde mond.
Een massage voor mij. Jessica heeft warme handen. Spijtig gebruikmakende van olie van den Aldi. Redelijk stevig maar te weinig techniek.
Jessica laten stoppen en haar beginnen te masseren. Ze pikte een aantal elementen op.
Vriendelijke dame, sterk karakter, normale intelligentie, gestalte, kleine borsten en kontje, redelijke sexdrive. Maar voor een latina te weinig cariñosa.
Een orgasme ga ik bij Jessica niet beleven.
De all-inn. Zoenen niet, tongzoenen matig, knuffelen en strelen onvoldoende, pm en pmc. Pzc doet ze niet…maar even later sprak ze van 50 euro extra, laat maar…
Herhalingsgevaar 6/10. Goed voor even tussendoor als je weinig tijd hebt en de nood hoog is.
Ps: waarom dit onder massage is gezet is voor mij een compleet raadsel.

Verder geen

Eerste bezoek aan dit huis. Infrastructuur wat rommelig aan de buitenkant. Midden in een woonwijk. Achter het huis voldoende

Zonder afspraak langsgegaan. Een dame, Chantal, opende de deur maar ik herrinerde haar naam niet. Zag er bijzonder goed uit voor haar 46 jaar. Dacht dat ze eerder 36 was. Ze ging andere dames halen en de eerste was de 32 jarige Dominicaanse Jessica, die al 16 jaar in

Foto's zijn van 10 jaar geleden.
Naar een kamer op de bovenste verdieping. 100

Ging nog tijd bijboeken indien het mij zou bevallen.
Mijne kookwekker

Heb een voorkeur voor een happy begin. Op

Om het

Haar

Over naar pijpen…maar dat bleek met condoom te zijn. Geen probleem zolang het stevig en lekker is, en dat was het. Van deeptrhoat geen sprake en het geschoren scrotum werd vergeten. Pm bood ze spontaan aan, een hele handschoen, maar daar bedank ik voor.
Over naar cowgirl, zonder glijmiddel. Strak kutje, veel gevoel, dat na 1 minuut terug lekker nat was. Afgemaakt in flat doggy

Naarmate de sessie vorderde ging het tongzoenen

Een massage voor mij. Jessica heeft warme handen. Spijtig gebruikmakende van olie van den Aldi. Redelijk stevig maar te weinig techniek.
Jessica laten stoppen en haar beginnen te masseren. Ze pikte een aantal elementen op.
Vriendelijke dame, sterk karakter, normale intelligentie, gestalte, kleine borsten en kontje, redelijke sexdrive. Maar voor een latina te weinig cariñosa.
Een orgasme ga ik bij Jessica niet beleven.
De all-inn. Zoenen niet, tongzoenen matig, knuffelen en strelen onvoldoende, pm en pmc. Pzc doet ze niet…maar even later sprak ze van 50 euro extra, laat maar…
Herhalingsgevaar 6/10. Goed voor even tussendoor als je weinig tijd hebt en de nood hoog is.
Ps: waarom dit onder massage is gezet is voor mij een compleet raadsel.
Laatst bewerkt: