- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Penismassage
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Afrikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Donderdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hot-dancer.html
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
Bij aankomst was er even verwarring want de deur werd door een andere dame (Aziatische achtergrond) open gedaan. Jessi is latino, dus je begrijpt me wel.
www.redlights.be
We waren nog niet begonnen en we werden al gestoord door de dame die de deur had open gedaan en samen probeerden ze extra geld te krijgen voor een trio. Ik weigerde. En al goed ook maar.
We hadden op voorhand afgesproken voor 1 uur, kussen, vingeren, pijpen en intiem.
Zei dacht daar blijkbaar anders over. De deurdame zat met haar borsten in mijn gezicht terwijl Jessi mij pijpte. Eens klaargekomen stuurden ze me weg en gooiden ze me praktisch buiten. Na het klaarkomen verdween Jessi, de andere dame begon de kamer op te kuisen. Een zeer slechte ervaring. Nog geen 20 minuten in de kamer geweest.

Hot dancer
I am flexible and a dancer. I like to dance, to put on a show for you before starting the sexual act where I will make you so hot that you

We waren nog niet begonnen en we werden al gestoord door de dame die de deur had open gedaan en samen probeerden ze extra geld te krijgen voor een trio. Ik weigerde. En al goed ook maar.
We hadden op voorhand afgesproken voor 1 uur, kussen, vingeren, pijpen en intiem.
Zei dacht daar blijkbaar anders over. De deurdame zat met haar borsten in mijn gezicht terwijl Jessi mij pijpte. Eens klaargekomen stuurden ze me weg en gooiden ze me praktisch buiten. Na het klaarkomen verdween Jessi, de andere dame begon de kamer op te kuisen. Een zeer slechte ervaring. Nog geen 20 minuten in de kamer geweest.
Laatst bewerkt door een moderator: