Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk vond ze redelijk goed en heel erg knap, maar blijkbaar zijn er wel wisselende ervaringen tussen verschillende mensen hier. Zeker zelf eens gaan en zien en laat een review achter.Iemand recent nog ervaring? En waar ontvangt ze in Leuven? Studentenhuis?
https://www.redlights.be/profiel/jennyfer-27/
Jennifer is goed, gewoon vriendelijk zijn en is ze super 1 van de beste in de Brusselsestraat .Heb een afspraak met haar, maar ze ontvangt in de Brusselsestraat dus ben nu wel wat terughou
Spijtig, maar leuven is ook ni speciaal qua meiskes, ik verkies liefst colombiaanse, roemeens zo weinig mogelijk. Brazilaans is ook ni wauw. Maar brussel en antwerpen daar hebben we meer keuzes en betere services,Gisteren bericht gestuurd naar Jennyfer. Kon de dag zelf nog langs gaan. Ontvangt in de Brusselsestraat dichtbij een grote parking.
Moest een bericht sturen en komt dan de deur opendoen. Wanneer ik in de gang kom, staat ze in een peignoir te wachten in de gang. De foto's zijn waarheidsgetrouw, is echt een mooie vrouw.
Komen op haar kamer terecht, merk meteen dat het absurd warm op de kamer is. Ik betaal en kleden ons allebei uit. Op haar vraag ga ik liggen op bed. Zij zit naast mij op de rand van het bed en begint te trekken aan mijn piet, niets spectaculair. Wanneer hij iets groter is, neemt ze een grote rode condoom en trekt het erover. Ze begint te pijpen terwijl ze nog steeds op de rand van het bed naast me zit. Het pijpen is ook al niet goed. Biedt zelf niets van haar lichaam aan, heb enkel is vluchtig in een tiet kunnen knijpenkussen behoort al helemaal niet tot het pakket, maar staat ook niet vermeld op RL
Na één minuut stopt ze en vraag ze in welke positie ik seks wil. Aangezien het pijpen echt slecht is, wou ik meteen overgaan naar seks. Ze neemt hierbij een hele kwak glijmiddel. Eerst missionaris, stelde niet veel voor. Was onophoudelijk in mijn oor "hmm, yes baby" aan het zeggen, vond ik persoonlijk enorm vermoeiend. Vervolgens stel ik een andere positie voor wat niet ging voor haar, zou te veel pijn doen. Dan maar in doggy genomen. In deze positie positioneert ze zich dat ik niet volledig kon doorstoten. Uiteindelijk toch de condoom maar gevuld.
Na de seks moest ik alles zelf opruimen. Zij verlaat het bed en begint zich terug aan te kleden. Was een teken voor mij dat ik moest vertrekken. Een dikke tien minuten later stond ik terug op straat.
Is een mooie verschijning, maar daar houdt het ook bij op. Service trekt op niets. In Leuven zijn er betere te vinden, ik zou er nooit nog naar toe gaan. En fyi, ze is niet Brits maar Roemeens![]()