Recensie Jenny vanderdoncktdoorgang 8r 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Williamlawson

Newbie
5
21/12/23
11
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Jenny 150cm precies een petite fuckdoll b cupje rond kontje alles mooi in proportie, lang donker haar. 42kg.
Heel donker binnen.
Blowjob niks speciaal ging ook ver zitten dus er kon nog niet veel verkend worden, ik zette me recht om die borstjes toch is te verkennen kwam ze zo met een kwakje glijmiddel on top rijden, daarna ik plat op de rug en dit kleine acrobaatje ging in afwisselende posities met de benen open bovenop met de beentjes toe bovenop, actief was ze wel. Reverse cowgirl kon ik ze met gemak volledig opheffen.
Doggy goed doorstoten zonder handje ertussen, beentjes even dicht gedaan en weer lekker doorstoten. Missio lekker close en intiem eerst even normaal dan 1 beentje omhoog, 2de beentje erbij handen onder de rug en zo half opgehoffen en lekker doorstoten ik voelde dat het einde nabij was want we waren toch al even bezig, handjes onder haar kont volledig opgehoffen en nog even heel goed kunnen doorstoten, waarbij er weer veel (niet fake) gekreun uitkwam en het ook heerlijk afgemaakt in deze positie. Weinig gepraat door het gebrekkige engels vooral veel geneukt en veel standjes zonder geklaag wat bij de andere jonge meisjes soms wel het geval is. Herhalingsgevaar medium er zitten veel nieuwe dames in gent die er goed uitzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan