Ben inmiddels met haar derde nummer aan het appen, maar van afspreken is het nog steeds niet gekomen. Iemand meer gelukt met afspreken met deze dame?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMet ck……..Normaliter kijk ik niet op Sexjobs maar ben binnenkort in IJmuiden in de buurt en op Kinky weinig te vinden in die contreien.
Daarnaast ook wel originele naam (Jenny from the cock), vind ik wel geinig.
Iemand ervaring?
Klopt. Er zijn ineens een paar latina dames opgedoken in Beverwijk met weinig foto's en dezelfde prijzen. Zo ook die jij benoemt. Ben geneigd het niet te vertrouwen..Tis überhaupt nix in NL
Wellicht vind je deze dame interessant, maar tis - oneerbiedig - gezegd allemaal nix (helaas )
Iets in het buitenlands.Wat zeiden deze mannen tegen je?
toevallig al een nieuwe review over Jenny?Ik ben twee keer langs geweest voor een pijpbeurt, was op zich prima, leuke goed uitziende meid ook. Wanneer ik weer ben geweest om (anaal) te neuken zal ik een review schrijven
Is het nog wat geworden @Dirk087 ?Ik ben twee keer langs geweest voor een pijpbeurt, was op zich prima, leuke goed uitziende meid ook. Wanneer ik weer ben geweest om (anaal) te neuken zal ik een review schrijven