Jenny Groningen, de afspraak die niet kwam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orry

Wandelaar
39
07/04/22
26
4
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
1,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
1,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Op deze zonnige dag was ik eerder klaar met mijn klus op Airport Groningen. Voor de wandelaar die minder bekend is met de omgeving, dit vliegveld ligt uiteraard niet in Groningen maar in Eelde. Hoe dan ook, ik zat mijn tijd wat te verdoen op Kinky en trof daar Jenny aan.
Het is overduidelijk niet de Jenny die in andere reviews al wordt besproken!

Ik stuurde Jenny een app met de vraag of wij over een uurtje konden afspreken. Zij stuurde direct een bericht dat dit paste, '€ 150 for 1 hour and now no condom'. Zij stuurde direct ook een Google maps locatie, Stoepemaheerd 45. Stoepemaheerd ligt in een buitenwijk van Groningen, in een winkelcentrum waar je gemakkelijk kunt parkeren.

Op nummer 45 zit Domino's Pizza. Op zich niets mis mee als de dame een anonieme plek kiest om de klant te ontmoeten, echter Jenny was er niet en bleek ook niet bereikbaar. Ik heb haar gebeld en geappt. Ik ben near-native in Engels en tot aan haar antwoord toe, een kwartier later, vond de communicatie in het Engels plaats (conform haar profiel). Haar uitgebreide terugkoppeling in het Nederlands was dat zij een collega van het station Groningen ophaalde en er een kwartier later zou zijn. Al met al liep de afspraak dan 30 minuten uit.

Op zich had ik de tijd, ik kreeg wel wat twijfels maar besloot te wachten en maakte van de gelegenheid gebruik om een visje bij de kraam te eten. Na een kwartier nog geen spoor van Jenny, ik heb direct maar mijn boodschappen bij de Albert Heijn gedaan. Best handig zo'n winkelcentrum!
Natuurlijk hield ik mijn WhatsApp in de gaten, Jenny kwam een enkele keer een paar seconden online doch er kwam taal noch teken. Uiteindelijk was ik drie kwartier verder en hield ik het voor gezien.

Mijn hulpvraag aan de mede wandelaars. Wat is de lol van iemand om dit te doen? De omgeving is niet mijn gebruikelijke buurt, het is echter ook geen achterbuurt waarin je bij klare daglicht wordt overvallen. Ik heb het pleintje en de flats daarom heen aandachtig geobserveerd maar zag niemand die mij in de gaten hield. Bij twijfel blijf ik in beweging, niemand die achter mij aanliep. Los van mijn tijdsverlies om naar die buurt te rijden schiet deze zogenaamde Jenny er in mijn ogen niets mee op. Heeft iemand ervaring met soortgelijke situaties, is er iemand die wel een positieve ervaring heeft met deze Jenny. Haar profiel vind je hier:

 
Laatst bewerkt:
Ik ken deze specifieke vrouw niet, maar het is niet altijd slechte wil of kwaad opzet. Ik kwam vroeger regelmatig bij een vrouw die adhd in het kwadraat had, ik heb wel ooit twee uur gewacht en rondgereden en nog meer gewacht etc. Super frustrerend, maar de dates zelf maakten dat ruimschoots goed. Ze was zo'n absolute warhoofd, niet te geloven. Ze kon er ook nauwelijks door functioneren in de maatschappij, dus los van mijn frustratie vond ik het ook vooral sneu voor haar. Maar nogmaals, ik weet niet of dat hier aan de orde is, wat ik wil zeggen is dat nu ik een paar keer 'de achterkant' heb gezien, ik veel meer begrip heb gekregen voor dames die het gewoon niet lukt hun zaken te regelen.
 
Er kwam een voor haar betere deal voorbij (vaste klant ofzo) en ze heeft jou laten zitten. Puur opportunisme.
Hi Aart, dat zou heel goed kunnen inderdaad en op zich kan ik mij voorstellen dat zij een afspraak niet laat door gaan omdat er iets beters op haar pad komt. Even netjes afzeggen lijkt mij dan wel zo aardig.
Ik ken deze specifieke vrouw niet, maar het is niet altijd slechte wil of kwaad opzet. Ik kwam vroeger regelmatig bij een vrouw die adhd in het kwadraat had, ik heb wel ooit twee uur gewacht en rondgereden en nog meer gewacht etc. Super frustrerend, maar de dates zelf maakten dat ruimschoots goed. Ze was zo'n absolute warhoofd, niet te geloven. Ze kon er ook nauwelijks door functioneren in de maatschappij, dus los van mijn frustratie vond ik het ook vooral sneu voor haar. Maar nogmaals, ik weet niet of dat hier aan de orde is, wat ik wil zeggen is dat nu ik een paar keer 'de achterkant' heb gezien, ik veel meer begrip heb gekregen voor dames die het gewoon niet lukt hun zaken te regelen.
Eens, je komt dames tegen die meer in hun leven hebben mee gemaakt dan anderen. Als je twee uur hebt gewacht dan was de dame heel bijzonder en de moeite waard!
 
Terug
Bovenaan Onderaan