Dillinger G
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 3,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Vingeren
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 120+ minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://club-mabuhay.de/
- Totale kosten (in euro)
- 300
Naar Houthalen om mijn verdriet over de dood van de paus te compenseren.
. En het gezeik van wat pseudo Dvp's op dit forum vergeten.
Was de enige op de parking en kreeg dus de volledige line-up te zien. Er zat een heer in de sofa, beetje bizar en onprofessioneel van Monica, dus stonden de dames in de hal.
Had eens goesting in een dame met enorme borsten en dito kont. Dus koos, tegen mijn gewoonte een andere dame, namelijk Jenny en verontschuldigde mij met een kus
bij Claudia. Next time baby!
U leest het goed: Jenny dus! Geen Gina noch Yanni zoals verkeerdelijk aangegeven in twee recente recensies. Duidelijk bevestigd door bazin Monica en de dame zelf. En door Claudia, zie recensie.
Jenny was eind januari voor het eerst een week in Mabuhay en daarna naar Sky
. Een hele tijd terug was er een andere Jenny met 1,5 cupmaat kleiner.
Deze bijna 40-jarige Dominicaanse heeft een mooi snoetje (jeugdig voor haar leeftijd), een prachtige lach, echt wel mollig, wat spataders op de dijen, grote kont, ferme volle naturel hangtieten, Afrikaans kroeshaar met pruik en bescheiden tattoo's.
Op de kamer meteen stevig tongzoenen
en zoals @Frank3500 schreef (te) diep met de tong naar binnen. Ging voor 1,5 uur met optie 3 uur.
Terug op de kamer volop tongzoenen, knuffelen, in mijn oren
en, tepels zuigen, pijpen, goede deeptrhoat, mijn teelballen in haar
je, Russisch tussen haar
meloenen.
Begon met Jenny haar borsten te spelen, daar geniet ze enorm van en is er bovendien apetrots op. En gelijk heeft ze! Idem dito op haar gigantische heerlijke kont.
Op
gaan liggen en lekker laten pijpen en mijn balletjes laten verwennen. Ze at ze bijna op alsof het paaseieren waren. Even op de rem gaan staan, ook qua zoenen
, begreep ze en het werd veel sensueler nadien.
Haar beginnen teasen en meteen duidelijk dat kussen in haar linker nek,
in haar linker oor en de beide tepels erogene zones zijn waar Jenny zeer opgewonden van geraakt.
Daalde af en begon te beffen aan haar vrij kleine clitoris en schaamlippen. Na 3 minuten claimte ze een orgasme, geloofde het niet en ging opnieuw door tot ze een klaar
kom moment had. Nu wel een nat
poesje en overgevoelig.
Even een rust momentje met veel strelen, knuffelen, zoenen
en tongen. Mocht wel wat frisser of andere parfum.
Jenny nam zelf het initiatief om mijn lichaam te zoenen
en terug beginnen te pijpen. Veel passioneler.
Over naar de design
en haar laten rijden, geen glijmiddel nodig. Met haar borsten spelen, tongzoenen
, vinger in haar kontje en af en toe stoppen zodat ik in de spiegel haar geweldig culo kon zien op en neer gaan. Zo geil dat ik moest afremmen.
Rechtstaand verder neuken is geen optie met Jenny dus verder op bed in meerdere standjes. Stevig
klaargekomen en bijzonder lang blijven uitbollen tot ik slap was.
Even innig samen bekomen. Een drankje, bijboeken en een wasje.
Een massage voor haar, genoot Jenny van, en op het einde
in haar linker oor. Ik voelde snel dat ze weer opgewonden raakte. Direct beginnen beffen en met 2 vingers kom-eens-hier vingeren. Nu kreeg Jenny wel een luidruchtig orgasme
. Poesje zeiknat
.
Daar kwamen de complimenten.
Even rusten, drinken en veel praten. Massage voor mij. Niet slecht voor na een vrijpartij maar ook niet geweldig als alleenstaande actie.
Terug beginnen spelen met haar nog steeds natte vagina, pijpen, beffen en 69.
Ze kwam in cowgirl rijden, zonder glijmiddel, en had er veel zin in. Jenny kreeg een
klaarkom moment en smeekte daarna om mijn
te mogen ontvangen. Ging over naar doggy met stevig pompen maar verloor mijn concentratie. Eerst even met de condoom laten bijpijpen maar dan gekozen voor zonder. Geweldig laten klaarpijpen tot het einde, kreeg een orgasme
.
Jenny maakt veel oogcontact met een zaadvragende look. Gewoon supergeil!
Terug wat rust, drinken en praten. Zag op de klok
dat we nog twintig minuten hadden. Over naar tongzoenen en pijpen. Mijn energie was op, moet misschien meer dan 2 dagen voorzien tussen mijn lange en multi orgasme sessies, dus ging Jenny opnieuw beffen en vingeren. Duurde even maar ja hoor ze had een
klaarkom moment. Flinke meid! Heerlijk natte
.
Net optijd want kookwekker Monica riep van beneden. Met het laken om haar heen, ze ging nog douchen, naar beneden en met een dikke zoen
kon ik gelukkig vertrekken.
Vriendelijke, lieve, passionele, volle, naturel, rationele dame met een hoog libido en sexdrive.
Niet laten voorbij gaan heren! Enjoy!
¡Gracias, cariño! Lo disfruté.

Ps: Sarah en Valentina worden weldra weer verwacht.

Was de enige op de parking en kreeg dus de volledige line-up te zien. Er zat een heer in de sofa, beetje bizar en onprofessioneel van Monica, dus stonden de dames in de hal.
Had eens goesting in een dame met enorme borsten en dito kont. Dus koos, tegen mijn gewoonte een andere dame, namelijk Jenny en verontschuldigde mij met een kus

U leest het goed: Jenny dus! Geen Gina noch Yanni zoals verkeerdelijk aangegeven in twee recente recensies. Duidelijk bevestigd door bazin Monica en de dame zelf. En door Claudia, zie recensie.
Jenny was eind januari voor het eerst een week in Mabuhay en daarna naar Sky

Deze bijna 40-jarige Dominicaanse heeft een mooi snoetje (jeugdig voor haar leeftijd), een prachtige lach, echt wel mollig, wat spataders op de dijen, grote kont, ferme volle naturel hangtieten, Afrikaans kroeshaar met pruik en bescheiden tattoo's.
Op de kamer meteen stevig tongzoenen

Terug op de kamer volop tongzoenen, knuffelen, in mijn oren

Begon met Jenny haar borsten te spelen, daar geniet ze enorm van en is er bovendien apetrots op. En gelijk heeft ze! Idem dito op haar gigantische heerlijke kont.
Op

Haar beginnen teasen en meteen duidelijk dat kussen in haar linker nek,

Daalde af en begon te beffen aan haar vrij kleine clitoris en schaamlippen. Na 3 minuten claimte ze een orgasme, geloofde het niet en ging opnieuw door tot ze een klaar

Even een rust momentje met veel strelen, knuffelen, zoenen

Jenny nam zelf het initiatief om mijn lichaam te zoenen

Over naar de design

Rechtstaand verder neuken is geen optie met Jenny dus verder op bed in meerdere standjes. Stevig

Even innig samen bekomen. Een drankje, bijboeken en een wasje.
Een massage voor haar, genoot Jenny van, en op het einde

Daar kwamen de complimenten.
Even rusten, drinken en veel praten. Massage voor mij. Niet slecht voor na een vrijpartij maar ook niet geweldig als alleenstaande actie.
Terug beginnen spelen met haar nog steeds natte vagina, pijpen, beffen en 69.
Ze kwam in cowgirl rijden, zonder glijmiddel, en had er veel zin in. Jenny kreeg een

Jenny maakt veel oogcontact met een zaadvragende look. Gewoon supergeil!
Terug wat rust, drinken en praten. Zag op de klok

Net optijd want kookwekker Monica riep van beneden. Met het laken om haar heen, ze ging nog douchen, naar beneden en met een dikke zoen

Vriendelijke, lieve, passionele, volle, naturel, rationele dame met een hoog libido en sexdrive.
Niet laten voorbij gaan heren! Enjoy!
¡Gracias, cariño! Lo disfruté.

Ps: Sarah en Valentina worden weldra weer verwacht.
Laatst bewerkt: