Ze werkt nu in het lovehotel op de Hofstraat.
Paar weken terug geweest, ik had niet zo'n klik met haar, maar dat lag verder niet aan haar als persoon of haar uiterlijk. Prachtige dame, goddelijke billen, maar soms is er gewoon geen klik.
Edit:
Zie nu dat ik hier geen review kan schrijven dus dan maar zo.
Ten eerste, dit is de kinky link:
Hi mijn naam is Jennifer en ik ben een knappe latina van 31 jaar oud. Ik spreek goed Nederlands zodat wij makkelijk met elkaar kunnen communiceren. Ik ben heel erg m...
www.kinky.nl
3 kwartier samen geweest met haar. Lekker samen douchen in het begin, ze was nog wat chaotisch omdat ze er net werkte dus nog wat dingetjes moest zoeken op haar nieuwe locatie.
Zoenen/tongzoenen was wat lafjes dus dat viel tegen. Eenmaal op bed was mijn jongeheer weer wat gaan liggen en ze deed er alles aan om hem weer omhoog te krijgen, maar het wilde niet helemaal. Niks ten nadele van haar, want in de douche stond die binnen no time. Maar dat was gewoon toch een klik die we miste.
Uiteindelijk werd haar harde werk toch beloond en konden we het in doggie afmaken. Kan ook haast niet anders met die billen.
Kleine disclaimer, ze is de dame van de foto's, maar die zijn van voor de bevalling. Ze heeft nu ook donker haar, borsten van na de borstvoeding en haar buik is ook niet meer zo strak.
Als je dat geen punt vind, of daar doorheen kan kijken dan is het gewoon een hele knappe en aantrekkelijke vrouw die echt wel goede service bied.
Ik zou voor 3 sterren gaan vanwege de klik, maar eigenlijk is ze er zeker 4 waard.