- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Klaarkomen op gezicht
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- D
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/jennifer-sexy-blondy-curvy-body.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Deze aangename verschijning ontvangt in het centrum. De dame van de foto's deed de deur open en een hartelijke ontvangst was het gevolg. Na de financiële plichtplegingen was het tijd voor een opfrisbeurt. Nadien samen het bed op en de pret kon beginnen.
Het is geen slanke meid maar zeker ook niet mollig. Wel had ze de kunst van fellatio perfect onder de knie. Wat volgde was een hemelse pijpbeurt waarbij de balletjes ook aandacht kregen. Daarna haar flamoesje lekker verwend terwijl zij tekeer ging op mijn lul. Wat kan deze meid pijpen, ze neemt hem lekker diep in haar keel en ik ben best gezegend.
Daarna haar op handen en knieën gezet en haar reet laten trillen als een pudding. Enkele standjes later haar op haar knieën gezet en haar gezicht en mond voorzien van een dikke laag ballenpap, ik ga haar nog wel eens bezoeken.
Het is geen slanke meid maar zeker ook niet mollig. Wel had ze de kunst van fellatio perfect onder de knie. Wat volgde was een hemelse pijpbeurt waarbij de balletjes ook aandacht kregen. Daarna haar flamoesje lekker verwend terwijl zij tekeer ging op mijn lul. Wat kan deze meid pijpen, ze neemt hem lekker diep in haar keel en ik ben best gezegend.
Daarna haar op handen en knieën gezet en haar reet laten trillen als een pudding. Enkele standjes later haar op haar knieën gezet en haar gezicht en mond voorzien van een dikke laag ballenpap, ik ga haar nog wel eens bezoeken.
Jennifer sexy blondy curvy body
Hello lovers, Are you looking for a steamy date with a beautiful, cheeky, yet well educated woman, then you are in the right place. I love
www.redlights.be