Recensie Jelena, Hasselt ( v.h. Maasmechelen) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BriceWellis

Wandelaar
48
05/05/24
51
6
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/ik-ben-nieuw-hier-en-ben-op-zoek-naar-lekkere-sex.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Bezoek aan deze DvP dateert alweer van midden juni.....omdat ik recent deze dame pas aangetroffen heb op RL toch maar even een recensie gemaakt.
Allereerst was de keuze niet op haar gevallen !!
Contact gehad met de Spaanse Eva hot voor een afspraak te plannen
Contact met haar was leuk, ze stuurde foto's en spraakberichten terug (met Spaans accent)
Locatie : House of Sense Maasmechelen
Het was erg warm die week, maar kamer had airco zei ze ....
30 minuten voor afspraak via videobellen contact opgenomen, dame met roodgeverfd haar (blond in de adv) en alles was prima tot zo
Op afgesproken tijdstip 21:00 aan de deur, aangebeld, WA gestuurd, wachten, komt er nog een andere wandelaar naast me aan de deur staan...
TS dame Ayla (denk dat ze zo heet) maakt de deur open, ik zeg ik kom voor Eva aja kom maar door.

Binnengelaten en ontvangen door Jelena, duidelijk iemand anders dat ook aangegeven aan haar, appjes getoond, ja dat ben ik zei ze...
Anyway duidelijk NIET Eva, had gelegenheid genoeg om me om te draaien maar had hoge nood zeg maar :sneaky:

Oké zeg ik financiën afgehandeld, "Anal?" vroeg ze nog, nee op geantwoord, vond ze prima

Muziekje op , Spaanstalig, ze zong vrolijk mee, hele vrolijke meid, kleren uit, ventilator aan ( de Airco schijnbaar...)
TZ was er niet bij (stond WEL in de ad) wel gewoon standaard wat zoenen
Op bed meteen een dikke rode regenjas eromheen , pijpen was oké.

Daarna kwam ze op me zitten, met haar behoorlijk grote borsten in mijn gezicht, was niet zeker niet slecht...
In de ad staat B cup maar zal minimaal DD zijn, dame heeft ook een flinke buik, maar verder prima, lekker fris, vrolijk , zou er zo niet mee hebben afgesproken maar ja...
De nodige standjes verder toch tot een hoogtepunt kunnen komen in doggy.
Flesje Spa blauw aangeboden gekregen van haar en een massage gekregen, was ook niet slecht, ze zong nog steeds vrolijk mee met de Spaanse hits

Daarna samen met haar naar de badkamer, nog even moeten wachten op een TS dame die op de badkamer was
Samen onder de douche, heeft ze me goed gewassen, daarna heb ik haar de douchekop vastgehouden, douche moest voor haar helemaal KOUD staan🥶

Terug naar de kamer , nog 2 TS dames gezien, Ayla (dat zei ze zelf) en aan andere waarvan ik de naam niet weet.

Weer op de kamer, hop het raam open voor te luchten, was al behoorlijk donker buiten, MEGA inkijk lekker discreet 😩
Snel de kleren aan en huiswaarts....

Paar dagen later kreeg ik van "Eva" in WA met haar nieuwe adres (schijnaar een bekend pand nabij Gele kruis Lanaken)
Heb haar teruggestuurd dat ik met een andere dame "contact" heb gehad dan met haar.....Jelena en niet Eva
Ik kreeg wederom spraakberichten terug dat de klant vóór mij de tijd had verlengd etc etc (bij video bellen zat ze buiten een sigaret te roken)
Nog terug geappt of ze het goed wilde maken met me , ja was geen probleem etc etc

Aparte ervaring in ieder geval, had rechtsomkeert kunnen maken maar mijn "verlies" genomen..
En wie van vollere jonge vrolijke dames houdt is bij Jelena aan het goede adres, alleen met wat er allemaal geadverteerd wordt, met een korreltje zout nemen
 
Dame deed zich voor als 22 jarige jong mooi meisje maar bleek uiteindelijk toch wat ouder en ook voller van formaat toen ik aankwam ze leek totaal niet op de foto's op redlight.
Ene keer op de kamer kon er niet meer veel pzc geen niet enkel met jasje en ging zelfs met jasje helemaal niet diep.
Ik vind dit altijd spijtig want je betaalt uiteindelijk toch veel geld en ik voel me dan bedrogen.
 
Ik vind dit altijd spijtig want je betaalt uiteindelijk toch veel geld en ik voel me dan bedrogen.
Tja zeker spijtig, je had het hier eerst kunnen lezen :unsure:

De dame waar ik mee afgesproken had is nu te vinden op RL onder de naam Anna , en daar staan ook teksten bij in HOOFDLETTERS , alles erop en eraan doet ze, jaja dat zal, en nu is ze ook weer "New"

New anna only tex and call
 
Dat bedoel ik dus. Te vaak en te veel opgelicht. En vele fake advertenties op RL. Heb ze al vaker dat gemeld. Maar ze doen er niets aan. Ze dames betalen voor de advertenties die veel geld in het laadje brengen. Een betere screening vooraf zou zeker beter zijn. En de gsm's veranderen elke dag, vaak met 3 of 4 nummers, en dikwijls antwoord iemand anders in hun plaats. Spreken ze geen taal. Fake foto's, of oude foto's, of van andere vrouw, of gewoon ergens van het net geplukt, enz.
Het is schering en inslag.

Niet voor niets dat ik slechte recensies meldt. Goede ook. Maar die slechte moeten eruit. Als RL het niet doet, kan alleen de wandelaar dat doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan