Niet mijn type maar evt snel en goedkoop voor tussendoor. Wie heeft ervaring?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenMijn SJ bericht beantwoorde ze snel hoor. Uiteindelijk niet afgesproken omdat onze agenda's niet overeen wilde komenHeeft iemand contactgegevens van deze dame? Het versturen van berichten via SJ werkt niet echt denk ik.
Wel zin in een goedkoop adresje.
Graag indien het mag contact gegevens in een PM![]()
Zie haar adv vandaag weer online. Ze doet thuisontvangst is een bed &breakfast. 80 euro half uur nzc.Ik heb Malou (Jeans4ever) vorig jaar bezocht voor een pijpdate in de auto.
We hadden bij een supermarkt in almere afgesproken waar ik kon pinnen. Ze is behoorlijk aan de de dikke kant, maar ik was geil en wilde leeggepijpt worden dus ik nam haar mee naar een afgelegen plek (heel lastig zoeken). We probeerden het eerst in de auto, maar vanwege haar omvang ging dit niet zo makkelijk, dus zijn we buiten in het gras gaan liggen. Ze heeft mij gepijpt en zaad doorgeslikt terwijl ik haar vingerde. Haar pijptechniek was matig en gehaast.
Voor mij geen herhaling meer tenzij ik op een bed bare haar dikke kut kan volspuiten.
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/jeans4ever-biedt-zich-aan_8316938
En ben je al geweest?Zie haar adv vandaag weer online. Ze doet thuisontvangst is een bed &breakfast. 80 euro half uur nzc.
Succes!
Op dit moment is ze er nietheeft ze nog een add?