Heb jij het live meegemaakt? Lijkt me wel ontzettend geil. Heerlijk warm in Spanje en dan van die geile loeders die je tot de laatste druppel leegmelken. Met Salma heb ik ooit mogen wippen in een Belgische club, ze was daar voor een gangbang. Er waren niet veel mannen en halverwege het feest gingen velen al naar huis. Daardoor had ik een langere sessie 1-op-1 met haar. Leuke meid, zowel op bed als aan de bar. Vond haar wel wat hebben. Iets steviger, maar dat vond ik wel lekker. Wist precies hoe ze me gek moest maken. Meerdere keren bij haar klaargekomen die middag. Lekkere tieten en flinke kont. Helaas is het bij die ene keer gebleven. Heb wel vaker overwogen om naar Spanje te gaan, maar het is flink aan de prijs. En je moet de vlucht nog zelf betalen. Maar daar krijg je dan wel veel sex voor terug. Aan de andere kant is het `s avonds en `s nachts dus geen sexen meer. Ik zou het liefst een feestje boeken waarbij de meisjes `s nachts bij je blijven slapen. En er `s avonds ook nog gesext wordt, onafhankelijk van hoeveel er `s middags al verschoten is aan zaad. Blijft toch heerlijk om je in slaap te wippen en `s ochtends je ODOL verwend te krijgen. Salma links en Julia de Lucia rechts van me in bed. Wat zouden ze me slopen.......