Lang gewacht en stil gezwegen
Nooit gedacht en toch gekregen
Ineens verscheen daar een sms met een vriendelijke uitnodiging. Ik had na een glas wijn, zonder enige hoop toch nog maar een berichtje gestuurd. Ik bekeek het antwoord met ongeloof.
Wat volgde was een soort droom. Betoverend. Makkelijk een afspraak gemaakt en voor het 'advanced' pakket gekozen + zoenen. Niet dat ik zo advanced ben, maar ik wilde all the way nu ik haar aandacht had
Wat een leuk mens, vrolijk, gastvrij. Wel professioneel en zeer service gericht. Het is allemaal niet je doorsnee afspraak.
Ze had hoge hakken aangedaan en ontving in lingerie, die ze niet uitdeed. Ze was wat langer en tengerder dan ik had verwacht. Maar een heerlijke verschijning naar mijn smaak. Toen ik even douchte, kwam ze binnen en moest nog even plassen. Ik vond dat erg charmant en we kletsten gemoedelijk.
Op bed gingen we eerst zoenen, ondanks mijn stoppels, ik mocht niet teveel 'raspen' met mijn baard, waardoor we niet vol ervoor gingen, maar nog steeds een heerlijke kennismaking met haar goddelijke mond! Daarna nam ze plaats tussen mijn benen en begon ze te rimmen. Vol overgave. Heerlijk. Vervolgens begon ze aan m'n pik, waar het me natuurlijk om te doen was. Nog steeds tussen mijn benen gezeten begon ze me heerlijk te pijpen, maar ze kreeg mijn pik (> 20cm) niet helemaal weg. Ze kwam in 69 op mij zitten en toen openbaarde ze haar fantastische kwaliteiten. Na een korte keuring kondigde ze aan dat het haar zou gaan lukken. Zonder handen pakte ze m'n pik op en werkte hem helemaal naar binnen. Na een tijdje dat zij de lead had, zei ze dat ik haar ook mocht neuken. Liefst met lange halen, zodat ze tussendoor kon ademen. Dan hield ze het langer vol. Wat een gevoel! Geweldig! Ondertussen speelde ik ook nog met haar billen en benen.
Daarna nog wisselen van positie, waarbij zij op haar rug op bed en ik ervoor haar langdurig mocht neuken. Ik werd zo geil en nam haar tussendoor vol op haar mond. Uiteindelijk kwam ik super klaar en wachtte ze geduldig tot ik helemaal leeg was. Ze liet haar volle mond aan me zien en ging toen naar de badkamer.
Herhaling? Ze zei dat ze me leuk vond, dus ik heb goede hoop dat ik nog wel eens een uitnodiging krijg! Ik zal me beter scheren, Jazzmin !