- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 4,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Vingeren
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Link naar advertentie
- https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/vica-versa-of-b2b-massage-_7592432 https://www.sexjobs.nl/sm/goldenshower-_7771485
- Totale kosten (in euro)
- 170
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
Voor een geil kinky uurtje ga ik een paar keer per jaar naar Jay (ook als miss Blue bekend) . Voor mij is het één van de boeiendste dames die ik in het wandelleven heb meegemaakt . Ik vind Jay een " lekker wijf ", schoon , lief , eerlijk en ze geniet zelf mee die geile donder.
Elke keer weer dikke pret voor mij met haar.
Ze is een echte entertain- ster : je verveelt je geen seconde bij en met haar. Ze ontvangt je vers fris gedouched in een geil outfitje en hup gelijk actie.
Ze leidt je min of meer door het uurtje heen en vraagt je met dildo's in haar beide gaatjes haar lekker te verwennen , lekker te beffen en/of te baffen : dat is best wel boffen.....toch ?
Eerste contact gaat via mail (vertrouwd) en let er op dat je , indien nodig door wat jokken , in de door haar verlangde leeftijdsklasse valt .
Maak daarna via app duidelijk wat je wilt : o.a. pzc , beffen , plasje over je, met dildo's spelen in haar kont en kutje , wippen etc , samen douchen.
Makkelijk en gratis parkeren. Volgens mij vanaf een uur of 11 's morgens mogelijk om af te spreken . Met een wapdate met haar heb ik geen ervaring : te duur voor mij , ha.
Elke keer weer dikke pret voor mij met haar.
Ze is een echte entertain- ster : je verveelt je geen seconde bij en met haar. Ze ontvangt je vers fris gedouched in een geil outfitje en hup gelijk actie.
Ze leidt je min of meer door het uurtje heen en vraagt je met dildo's in haar beide gaatjes haar lekker te verwennen , lekker te beffen en/of te baffen : dat is best wel boffen.....toch ?
Eerste contact gaat via mail (vertrouwd) en let er op dat je , indien nodig door wat jokken , in de door haar verlangde leeftijdsklasse valt .
Maak daarna via app duidelijk wat je wilt : o.a. pzc , beffen , plasje over je, met dildo's spelen in haar kont en kutje , wippen etc , samen douchen.
Makkelijk en gratis parkeren. Volgens mij vanaf een uur of 11 's morgens mogelijk om af te spreken . Met een wapdate met haar heb ik geen ervaring : te duur voor mij , ha.