Recensie Jasmine, Leela Thai Massage, Sterrebeek 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bart De Pauw

Newbie
15
09/05/23
16
8
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leelathaimassage.be/team/jasmine/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een verrassend positieve massage te hebben gekregen van Bella, wou ik een nieuwe reservatie met haar maken. Helaas was ze bezet en besloot ik om op basis van de foto's Jasmine te boeken.

Bij aankomst werd de deur opengedaan door een dame van eind 30 of ouder. De foto's op de website zijn voor mij dan ook niet waarheidsgetrouw en zijn mogelijks wil willekeurige foto's die niet van de dames in kwestie zijn.

Eens op de kamer werd mij gevraagd of ik voor een massage of eerder all the way wil gaan. Hierbij gekozen voor de massage. Na de gebruikelijke douche werd eerst mijn rug gemasseerd zonder veel toeters en bellen en met hoogstens vijf maal een toevallige aanraking met de jongeheer. Na het omdraaien werd er relatief snel afgewerkt zonder dat er veel bijkomende erotische handelingen aan de pas kwamen.

Mogelijks zal de dame bij een all in pakket pro actiever zijn en een betere dienstverlening geven, echter was dit bij de zogenaamde erotische massage absoluut niet het geval. Gelet op de afwijkingen in werkelijkheid tegenover de foto's en de ondermaatse service, is er voor mij Absoluut geen herhalingsgevaar.

Mijn gevoel bij dit salon is gemengd. In zes op de 10 gevallen is de service ondermaats of middelmatig, in sommige gevallen zit er toch een aangename verrassing bij.

Als er iemand aanbevelingen heeft voor andere salons met knappere en jongere dames die goede erotische massages kunnen geven, laat het dan gerust weten.

Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leelathaimassage.be/team/jasmine/
Totale kosten (in euro)
100+50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Een tijdje terug ben ik eens op goed geluk naar Leela vertrokken zonder afspraak. Ik had onvoldoende reviews van dames in dit huis, of toch voor wat betreft het intieme stuk (en daar was ik eigenlijk op uit: me luilekker laten masseren en afrijden met als het kon een minimaal gfe gevoel) om vooraf een keuze qua dame te maken.

Eens de deur openging en ik antwoordde dat ik geen afspraak had werd ik binnengelaten maar ik kreeg toch de indruk dat ze niet zo blij worden van onaangekondigde bezoekers. Maar voor alle duidelijkheid: ik werd niet onvriendelijk behandeld of zo.

Ik werd meegenomen naar een kamer die in zeven haasten werd "klaargemaakt" (verduisteren, sfeerlampje, muziekje) en ik mocht al douchen als ik wou.

Na enkele minuten kwam er een dame binnen die, nadat ik er naar vroeg, zich voorstelde als Jasmine. Ze vroeg of ik massage of extra wou en ik antwoordde enthousiast extra, waar ze alleen maar blij van werd.

Aan de beschrijving van haar verschijning en diensten kan ik weinig toevoegen aan de post hoger. Een iets oudere dame met nog een best goed voorkomen, maar niet mijn type. Om het wat grof uit te drukken: als ze mij zou willen doen zou ik me niet verzetten, maar ik zou er zelf niet meteen het initiatief toe nemen. Daarmee is meteen duidelijk dat het herhalingsgevaar er niet is bij mij. Maar de goesting was hoog.

Massage wat flauwtjes en eentonig, beperkt strelingen tussen mijn billen naar mijn liesstreek, waarna ik me mocht omdraaien en toen begon ze mijn voeten te masseren en tenen te kraken…

Dat er wat nieuwe stimulans nodig was vanaf daar mag wel duidelijk zijn. Zeer beperkt zoenen, ze liet ook zeer beperkt toe dat ik haar borsten kuste en likte, gewoon wat nodig was voor mij op sterkte te laten komen. Kort pijpen, gesukkel harentwege om de condoom aan te krijgen (ik was nochtans hard genoeg) en dan hop erop. Even on top maar dat duurde niet lang want ze stopte om (extra?) glijmiddel aan te brengen. Ze plaatste zich daarbij suggestief doggy dus ik wist al snel wat me te doen stond.

Ik voelde op dat moment dat ik ondanks een orgasme in het vooruitzicht onvoldoende voldaan zou vertrekken dus besloot ik er maar het mijne van te maken. Ik heb me doggy dus eens goed laten gaan en dat heeft ze geweten (you killing me zei ze, semi-lachend). Ze kan wel iets aan maar of dat met volle goesting is durf ik betwijfelen.

Het voldoeningsniveau dat ik er uit haalde zal ongeveer dat van een basic ramenbezoek zijn, en ik was op zoek naar meer. Maar bon, er was enige inzet en ik kan me voorstellen dat er mannen zijn die niet meer zoeken dan wat ik kreeg, dus echt negatief kan ik niet zijn. Dus ik vat samen als "voldoende" zonder herhalingsgevaar.

Terug
Bovenaan Onderaan