• De zoekmachine ligt er uit. Is bekend en in onderzoek.

Recensie Jasmine, Leela Thai Massage, Sterrebeek 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bart De Pauw

Newbie
15
09/05/23
16
8
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://leelathaimassage.be/team/jasmine/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na een verrassend positieve massage te hebben gekregen van Bella, wou ik een nieuwe reservatie met haar maken. Helaas was ze bezet en besloot ik om op basis van de foto's Jasmine te boeken.

Bij aankomst werd de deur opengedaan door een dame van eind 30 of ouder. De foto's op de website zijn voor mij dan ook niet waarheidsgetrouw en zijn mogelijks wil willekeurige foto's die niet van de dames in kwestie zijn.

Eens op de kamer werd mij gevraagd of ik voor een massage of eerder all the way wil gaan. Hierbij gekozen voor de massage. Na de gebruikelijke douche werd eerst mijn rug gemasseerd zonder veel toeters en bellen en met hoogstens vijf maal een toevallige aanraking met de jongeheer. Na het omdraaien werd er relatief snel afgewerkt zonder dat er veel bijkomende erotische handelingen aan de pas kwamen.

Mogelijks zal de dame bij een all in pakket pro actiever zijn en een betere dienstverlening geven, echter was dit bij de zogenaamde erotische massage absoluut niet het geval. Gelet op de afwijkingen in werkelijkheid tegenover de foto's en de ondermaatse service, is er voor mij Absoluut geen herhalingsgevaar.

Mijn gevoel bij dit salon is gemengd. In zes op de 10 gevallen is de service ondermaats of middelmatig, in sommige gevallen zit er toch een aangename verrassing bij.

Als er iemand aanbevelingen heeft voor andere salons met knappere en jongere dames die goede erotische massages kunnen geven, laat het dan gerust weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan