Recensie Jasmine, Karins Home, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

olie1969

Vaste klant
150
01/08/21
110
37
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.karins-home.nl/jasmine/
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Op basis van haar profiel op de site besloten een afspraak te boeken met Jasmine ondanks dat ik haar niet eerder heb gezien. Helaas pakte deze gok totaal verkeerd uit.

Toen we op bed lagen hield ze vanaf het begin haar benen bij elkaar. Ik mocht er met mij vinger en beffen mocht ook niet. Eigenlijk heb ik ook nooit zicht gehad op haar geslachtsdeel. Ik kon wel haar borsten aanraken en eraan likken. Ze liet het allemaal maar gebeuren en lag er maar passief bij. Dus bij het knuffelen krijg je geen knuffel terug.

Zoals het ging werd ik totaal niet opgewonden van en had ik ook geen erectie. Hier maakte ze gretig gebruik van. Bij het proberen om te doen van het condoom vertelde ze me doodleuk dat het condoom gewoon te groot voor mij was. Hierdoor wilde ze ook niet pijpen en aan neuken zijn we dus ook niet aan toegekomen.

Ze stelde voor om me af te trekken met olie. Omdat ik wist dat het toch al een verloren zaak is heb ik hiermee ingestemd. ondanks dat ik totaal niet meer geil was is het haar nog wel gelukt om me klaar te trekken.

Vervolgens ben ik ruim voor tijd weer vertrokken. Deze date zit zeker in mijn top 3 van slechtste date in dit privéhuis. Ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen van andere klanten met deze dame. Op basis van mijn ervaring zou ik adviseren om deze dame links te laten liggen.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan