Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenJa ben al bij jasmine geweest als je van mooi en slank met een a cup houd
Dan ben je hier op het goede adres lekker pijpmondje strak kutje heb haar al een keer bezocht en is voor herhaling vatbaar
Ik was vandaag bij jasmina het is een knappe dame met een mooi figuur grote billen en kleine tietjes ze heeft me heerlijk ZC gepijpt dus voor herhaling vatbaar!
Nou ik was vandaag bij jasmina en ik vond het uitstekend maar ja als er geen klik is dan kan je er niks aan doen misschien heb je te hoge eisen?Laatst langs geweest bij deze dame... Mooie dame met een heerlijk figuur maar daar blijft het bij eerlijk gezegd. 0 interactie, valt een complete stilte als je zelf niks zegt. En als je dat doet zijn de antwoorden ook vrij kortaf. Ze wilde beginnen met een massage die meer een beetje de rug wrijven was en begon direct over extra's. Uiteindelijk zei ik ook tegen haar dat ik hem niet omhoog ging krijgen doordat er gewoon geen klik aanwezig was.
Misschien had ze haar dag niet of misschien is ze gewoon veel zakelijker hierin. Maar voor mij was het hem niet helaas.