onlangs heb ik een date gehad met deze jasmijn en ik heb goed nieuws en slecht nieuws.
om met het goede nieuws te beginnen: ze bestaat dus en ze heeft een heerlijk lichaam. doggy met haar was echt goddelijk.
dan het slechte nieuws: het is niet de dame van de foto's (zoals hierboven al vermeld), geen deepthroat/zoenen/tongzoenen (staat wel in de advertentie), geen pzc, geen passie. we hadden duidelijk geen klik en er is dus geen herhalingsgevaar.
ze is geen prof en ook niet marokkaans (wel een tikkeltje exotisch), dus dit is een andere jasmijn als in #14 beschreven. wel een prachtig lichaam (die billen!), maar totaal anders dan de foto's suggereren. ze is eerder petit, is echt slank, geen cup d maar b of c, is langer dan de 166 die in de advertentie staat en ze komt ook niet uit woerden. de leeftijd van 26 zou kunnen kloppen, maar het zou me niets verbazen als ze jonger is.
de communicatie vooraf via wa verliep heel moeizaam. soms duurde het dagen voor ik een reactie kreeg. maar ze doet dit dus niet vaak en heeft er waarschijnlijk een 2e telefoon voor.