Ik kan Helaas geen review achterlaten want mevrouw heeft me 2 keer laten zitten. Pas op met haar!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaarom gaf je haar überhaupt nog een 2e kans?
Ik kan Helaas geen review achterlaten want mevrouw heeft me 2 keer laten zitten. Pas op met haar!
Voor het avontuur héWaarom gaf je haar überhaupt nog een 2e kans?
Niks oppassen!
Je moet toch wel inmiddels door hebben dat dit toch wel heel erg doorzichtig is....regulars die het als foute boel zien..en een newbie die zegt dat er niets aan de hand is.Niks oppassen!
Ik heb met haar een date gehad. Mooiste professional en beste betaalde sex
Ze is heel kieskeurig maar als je de kans krijgt, moet je super blij zijn
Niks oppassen!
Dit neem ik niet serieus sorry!Niks oppassen!
Dat dus, klopt niet veel van hahaJe moet toch wel inmiddels door hebben dat dit toch wel heel erg doorzichtig is....regulars die het als foute boel zien..en een newbie die zegt dat er niets aan de hand is.
Niet op in gaan, is wel heel bijzonder dat die allen hier heeft gereageerd.1 opmerking in hier...
Kiekeurig? Ze laat je zitten na het maken van een afspraka. Dat heeft niks met kieskeurig te maken, dan had ze geen afspraak moeten maken.
Maar maak vooral even een review, en post je link hier. Kunnen we allemaal je ervaring zien ;-)