Recensie Janne, Hasselt vh Genk 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flint89

Newbie
4
02/09/24
2
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/meisje-latijns-amerika-nieuw-in-de-stad.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Normaal schrijf ik nooit recensies maar voor deze topper speciaal een account gemaakt!

Topdate gehad met haar. Ze is de vrouw van de fotos maar in het echt is ze nog mooier. Ze is heel lief en heel verzorgd.

Ze praat niet zo goed engels maar ze is het aan het leren en doet goed haar best. Haar moedertaal is spaans.

Tongzoenen en pijpen doet ze geweldig. Klaarkomen in haar mond kan ook voor 30 euro extra. De seks is ook top.

ik ga ze zeker nog eens bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Heeft ze je zomaar gerimd zonder er extra voor te vragen? Je betaalde €130 dus ik neem aan €100 voor een halfuur en dan €30 voor cim, vandaar mijn vraag…
 
Heeft ze je zomaar gerimd zonder er extra voor te vragen? Je betaalde €130 dus ik neem aan €100 voor een halfuur en dan €30 voor cim, vandaar mijn vraag…
Excuseer dat is een fout van mij dat heb ik verkeerd aangeduid. Ik heb het aangepast. Rimmen heeft ze niet gedaan. Weet ook niet of ze het doet.

het is idd 100 euro vr een half uur en 30 extra voor cim
 
Normaal schrijf ik nooit recensies maar voor deze topper speciaal een account gemaakt!

Topdate gehad met haar. Ze is de vrouw van de fotos maar in het echt is ze nog mooier. Ze is heel lief en heel verzorgd.

Ze praat niet zo goed engels maar ze is het aan het leren en doet goed haar best. Haar moedertaal is spaans.

Tongzoenen en pijpen doet ze geweldig. Klaarkomen in haar mond kan ook voor 30 euro extra. De seks is ook top.

ik ga ze zeker nog eens bezoeken.
Ben Gisteren bij een Janne geweest bij Cupido denk dat het dezelfde is ... topvrouw die je wel verwent zonder in detail te treden :) beste faketieten ever zijn zo lekker ze voelen als echt... yummy
 
Ja dat is ze. Mijn laatste ervaring was wel minder. Had voor 30 min gekozen en begon na 15 min al te zeggen dat ik moest klaarkomen 🤷‍♂️ ze was ook heel passief tijdens de date.

Zo zie je maar hoe snel het kan gaan .. ik ga ze niet meer bezoeken
 
Terug
Bovenaan Onderaan