Recensie Janina (Roe) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Assman

Stamgast
485
05/01/23
711
38
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Janina is al sinds 2023 te vinden bij Sixsens, maar had nog geen eigen draadje. Graag wil ik een goed woordje voor haar doen, dus dit gaan we nu regelen 🙂.

De dame die ik gisteren voor mijn eerste ronde in gedachte had was steeds bezet, dus langzaamaan begon het wat te knagen. Plotseling werd ik door Janina aan mijn berenvel getrokken, en het zag er niet naar uit dat ze me nog los zou laten. Wel op een leuke manier hoor.
Bij Sixsens loopt er een handvol dames rond die nogal op elkaar lijken. Een stukje groter dan gemiddeld, lichaam van het type "kan tegen een stootje", full options en dan natuurlijk zo'n typisch Roemeens "koppie" erop. Mooie dames hoor, maar ze uit elkaar houden is wat lastiger (voor mij dan). Hoeft op zich ook niet, want een enkele uitzondering daargelaten zijn ze allemaal goed heb ik begrepen.

Janina valt dan wel weer op door haar vrolijkheid en positieve energie. Verder is ze deels al beschreven hierboven. 170cm, +/- 65kg, grote borsten (D), lange donkere haren etc.

De goede sfeer die Janina gecreëerd had bleef gelukkig ook in de kamer behouden. Ze begon met een leuke stripshow en Junior was al snel bij de les. Pzc was fijn. Toen intiem in diverse gevechtsposities, ook fijn. En haar humor bleef intact. Vervolgens op haar initiatief "69", wat uitzonderlijk goed was 😍. Uiteraard kostte het Janina geen enkele moeite om dit feestje tot een goed einde te brengen.
Herhalingsgevaar: jazeker 🙂.

Janina krijgt 5 sterretjes van mij vanwege haar persoonlijkheid vooral.

Terug
Bovenaan Onderaan