- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 3,00 ster(ren)
- Zoenen
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Vingeren
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- A
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Dinsdag
- Link naar advertentie
- https://erotik.markt.de/54290/sie-sucht-ihn/asia+girls+neu+in+der+stadt/a/acf2e9bd/?radius=50&keywords=trier&rView=list&absIndex=3&categoryId=1303010000
- Totale kosten (in euro)
- 130
Advertentie gevonden op erotik.markt.de
Hallo schatz!
ich bin Janet .158cm groß, 50kg schwer,
Ich beginne gerne mit einem romantischen Zungenkuss

blasen und lecken ok

mit 1 Finger in Muschi
macht mich auch richtig geil 
Was zählt, ist die Freude und Leidenschaft, die wir gemeinsam erleben werden.
Reskepklose, unfreundliche Männer werden sofort blockiert, ich empfange nur nette Männer!
Um unnötige Wartezeiten zu vermeiden, kommen Sie bitte zu Ihrem Termin.
Arbeit von 7:30 uhr bis 23 uhr.
Größe160 cm
TypAsiatisch
FigurNormal
GeschlechtWeiblich
HaarfarbeBrünett
IntimrasurTeilrasiert
Wat moet ik zeggen, een watsApp gestuurd en meer info gekregen over adres, diensten en prijzen. Daarin staat dat ze 27 is. Werkelijkheid is 50+. 2 thaise dames werken samen op een hotelletje aan de rand van de stad met ruime parking. Hotel binnen gegaan en direct de lift in naar het 7de. Beide dames zijn 50+. De service was vrij correct. Op zijn thais, een nat doekje om u te wassen en dit is het. BJ is natuur maar klaarkomen in de mond is er niet bij. Na de eerste beurt 15 minuten rugmassage ontvangen met 1 hand en de andere was voor berichtjes te sturen. Daarna een BJ en doggy. Na 55 minuten zat ik al terug in de wagen. Geen herhalingsgevaar.
Hallo schatz!
ich bin Janet .158cm groß, 50kg schwer,
Ich beginne gerne mit einem romantischen Zungenkuss

Was zählt, ist die Freude und Leidenschaft, die wir gemeinsam erleben werden.
Reskepklose, unfreundliche Männer werden sofort blockiert, ich empfange nur nette Männer!
Um unnötige Wartezeiten zu vermeiden, kommen Sie bitte zu Ihrem Termin.
Arbeit von 7:30 uhr bis 23 uhr.
Größe160 cm
TypAsiatisch
FigurNormal
GeschlechtWeiblich
HaarfarbeBrünett
IntimrasurTeilrasiert
Wat moet ik zeggen, een watsApp gestuurd en meer info gekregen over adres, diensten en prijzen. Daarin staat dat ze 27 is. Werkelijkheid is 50+. 2 thaise dames werken samen op een hotelletje aan de rand van de stad met ruime parking. Hotel binnen gegaan en direct de lift in naar het 7de. Beide dames zijn 50+. De service was vrij correct. Op zijn thais, een nat doekje om u te wassen en dit is het. BJ is natuur maar klaarkomen in de mond is er niet bij. Na de eerste beurt 15 minuten rugmassage ontvangen met 1 hand en de andere was voor berichtjes te sturen. Daarna een BJ en doggy. Na 55 minuten zat ik al terug in de wagen. Geen herhalingsgevaar.