- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Shift
- Avond/Nacht
- Dag
- Zaterdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
zaterdagnacht na de nodige wandeling en veel aarzelen , dan toch maar binnengestapt bij de zwartharige jane khad ze al dikwijls zien staan en steeds getwijfeld iets hield mij steeds tegen om haar te benaderen ! nu toch gedacht " laten we haar toch maar eens uitproberen " op haar toegestapt en kennis gemaakt , Jane 32 jaar oud en van bulgaarse afkomst , haar de 50 euro overhandigd en dan de kleren uitgedaan ondertussen een babbeltje gedaan met haar , aan het raam zit ze er een stille uit maar valt reuze mee ! op het bed beland waarna ze een cd omdoet over mijn inmiddels gegroeide willy en zachtjes beginnen pijpen omdat ze het zo zalig deed heb ik haar nog wat langer laten doordoen waarna zij dan bovenop is gekomen , daarna nog een wissel doorgevoerd naar de missionaris houding en nog efkes goed doorgestoten waarna de cd mooi begon te vullen en wel lekker ben klaargekomen , dan wasje en de kleren terug aan . ondertussen nog wat gepraat met haar en voor mijn part zeker geen tijdsdruk gewaar geworden !! borsten mooi gevuld met silicone naar een c cup zeker niet teveel en staat haar goed !
herhalingsgevaar !! deze dame mag mij zeker nog terug verwachten , voor mij was haar service top !!
herhalingsgevaar !! deze dame mag mij zeker nog terug verwachten , voor mij was haar service top !!