Recensie Jane, Alveringem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massaman

Stamgast
423
02/11/21
195
24
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/jane-225/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik dacht bij het zien van de advertentie hmm lijkt me misschien Filipijnse te zijn of toch iets niet zo doorsnee Aziatisch dan wat we hier meestal vinden (Thai en Chinees) maar dan toch een Thaise. OK, ook geen probleem :)
Vlot afgesproken via berichtjes. Alveringem begot...wie verwacht dat daar ;-)
Vriendelijk ontvangen en naar slaapkamer geleid. Ze kwam eerst wat timide over, lachte wel mooi en het voelde wel goed, ik vroeg als ik een uur neem is het dan toch niet na klaarkomen gedaan? Een uur is een uur? Ze zei eerst te starten met wat massage en dan zo verder. OK.
Blijkt eerder ook in een salon te hebben gewerkt.
Massage niet slecht, wel in eerste instantie in lingerie (raar) tot na het omdraaien. Toen ging de BH uit. Heb dan zelf de teugeltjes in handen genomen want ik vond ze iets te passief. Tepeltjes zijn heel gevoelig. PZC was zeker niet slecht en zacht, haar dan gezegd het is mijn beurt nu, slipje uit en gebeft. Normaal bij Thai altijd superfris maar hier zeker niet sterk geurend maar toch licht spicy, maar stoorde me toch niet haar zo te doen kronkelen van genot. Ze kwam los.
Condoompje aan en eerst missio, dan zij op mij (ook hier moest ik eerder de bewegingen maken) en tot slot doggy. Nog een babbeltje en het uurtje was om.
Jane moet het hebben van haar vriendelijkheid, was bijna zoals sex met een vriendin, op het randje van vanilla sex. Maar het stoorde me niet, ook al niet omdat het wat onder de prijs was dan bij andere Thai voor dit programma. Herhalingsgevaar? nog niet aan uit.
Looks: foto's lijken me niet heel recent, enkele kilootjes bij maar absoluut niet dik. Ook hier: haar attitude en vriendelijkheid maken het verschil.

Terug
Bovenaan Onderaan