Recensie Janaira / Sara Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

blauwehemel

Newbie
15
22/08/24
2
1
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.2dehands.be/v/diensten-en-vakmensen/welzijn-masseurs-en-massagesalons/m2151203372-massages
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week Janaira bezocht, contact gezocht via WhatsApp en de uitleg was zeer duidelijk: ik doe erotische massage met hoogtepunt, zowel masturbatie als oraal. Ze ontvangt in een appartement en ik kreeg een half uur voor het bezoek het juiste adres en de instructies (bel, verdieping, ...) mee.

Toen ik op de juiste etage was, stond een deurtje open, toen ze me hoorde aankomen ging het deurtje iets verder open als om te zeggen "ja hoor: hier, welkom".
Persoonlijk vind ik haar prachtig mooi, ik was echt meteen stomverbaasd. Ze had een knap lingeriesetje aan, prachtige ogen en op hakjes. Ik stond letterlijk wat te stamelen uit verlegenheid. Ze liet me rustig binnenkomen.
De WhatsApp communicatie was in vlot Nederlands, binnen werd er Engels gesproken. Misschien ben ik zelf in het Engels begonnen, dat weet ik niet meer.

Ze knikte gewoon met haar hoofd naar het bed en gebaarde dat ik me moest uitkleden en op mijn buik mocht gaan liggen.

Haar massage is su-per-zacht. Normaalgezien ben ik daar geen fan van, maar toch was het heel ontspannend, heel veel aandacht voor de nek, een beetje rug, ... Datheeft gemakkelijk een tiental minuten zo geduurd. En toch vond ik het zalig. Ik voelde dat ze zich uitkleedde terwijl ze bovenop me ging zitten (haar bh hield ze aan, merkte ik later bij het omdraaien) en het voelde alsof ze zelf lichtjes op mijn heupen aan het "rijden" was.

Ze is af en toe met haar handen over mijn billen gegaan, maar het echte teasen kwam pas later. Toen ze met mijn penis begon te spelen, heb ik me voorzichtig zelf omgedraaid om haar te kunnen zien. Misschien was dat niet haar bedoeling en wou ze dat nog even uitstellen (ik weet het niet), maar het leek haar alvast niet te storen. Ze kwam vrij dicht bij mij zitten zodat ik haar kon aanraken en strelen, dat liet ze toe. Het handspel ging zonder woord over naar oraal en zelfs deepthroat, ik heb hier ontzettend van genoten en waarschuwde dat ik klaar ging komen maar dat liet ze gewoon gebeuren.

Ze aaide me nog een beetje na, stapte van het bed om haar mond te spoelen en kwam toen rustig bij me zitten om na te strelen en te knuffelen. Het werd bijna een GFE op dat moment, iets wat ik eigenlijk niet verwacht had.

Al bij al: ik was zenuwachtig bij het binnenkomen omdat ik nog niet wist wat bij haar te mogen verwachten, het praten ging moeizaam en dat stelde me in het begin niet gerust, maar de service was (voor mij althans) top.
 
Vreemd. Ik vroeg vorige week haar tarief voor een uurtje, 150 €

inderdaad vreemd want ze is zelf met die prijs gekomen. Ik heb haar puur per WhatsApp gestuurd omdat ik haar foto's aantrekkelijk vind en inderdaad dacht "dit is meer dan gewone massage". Heb neutraal voor meer informatie gevraagd, wat mogelijk is en wat een massage van een uur zou kosten.

Had vrij snel antwoord zoals ik in de recensie schreef, en de 100 kwam van haar.
Misschien heeft ze hiervoor inderdaad 150 proberen vragen maar te weinig respons gehad en is ze met haar prijs gezakt?

Om eerlijk te zijn, de 150 zou me ook hebben tegengehouden om een afspraak te maken, maar achteraf gezien had ik dat er best voor overgehad, ik heb er lang van nagenoten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan